dualipa-hotter-than-hell

He calls me the devil
O bana şeytanı çağırıyor
I make him wanna sin
Ben ona günah işlemek isterim
Every time I knock, he can’t help but let me in
Her zaman ben çalarım,o yardım etmez ama beni içeri alır
Must be homesick for the real
Gerçek için ev özlemi çekmeli
I’m the realest it gets
Ben aldığı en gerçekçiyim
You probably still adore me
Sen muhtemelen hala bana hayransın
With my hands around your neck
Boynunun etrafındaki ellerimle
[Pre-Chorus] Can you feel the warmth, yeah
Ilık hissedebilir misin evet
As my kiss goes down you like some sweet alcohol
Öpücüğüm inerken sen tatlı alkol gibisin
Where I’m coming from, yeah
Senden gelen
Is a darker side of me that makes you feel so numb
Beni çok hissiz yapan benim tarafıma gelen bir karanlık

[Chorus] Cause I’m hot like hell

Çünkü ben cehennemden daha sıcağım

Does it burn when I’m not there

Ben orada değilken yanar mısın

When you’re by yourself

Sen kendi kendine olduğunda

Am I the answer to your prayers

Dualarına cevap verebilir miyim

I’ll give you the pleasure of heaven

Ben sana cennetin zevkini vereceğim

I’ll give it to you

Sana vereceğim

Hotter than hell
Cehennemden daha sıcak
Hotter than hell
Cehennemden daha sıcak

[Verse 2] Never thought I’d come battling

Savaşacağımı asla düşünmemiştim

But y’all gotta get (fed?)

Ama sen her şeye sahipsin

Can’t let me know I’m wanted

İstediğimde benim bilmeme izin vermezsin

Can’t let me in your head

Kafanda bana izin vermezsin

I’m not here to make a deal

Ben burada bir anlaşma yapmadım

But it’s praise that I’ll get

Ama bu sana verebileceğim övgü

You ain’t gonna walk free boy

Sen özgür yürümezsin oğlum

Not finished with you yet, no

Seninle henüz bitmedi ,hayır [Bridge] Where we going to, we’re right there

Gittiğimiz yerde,biz buradayız

Ding ding ding, you’re right there

Ding,ding,ding sen buradasın

Can you lay me down right there

Buraya uzanabilir miyim ?

Please just make it right there

Lüften burada sadece bunu yap

Take a picture right there

Buradan bir resim al

Baby just touch me right there

Bebeğim sadece burada bana dokun

You can take me right there

Sen beni alabilirsin

We can make it

Biz yapabiliriz