İngilizce Türkçe Sözlük







16 Eylül 2021 Perşembe

HYUNJİN BANG CHAN RED LİGHTS TÜRKÇE ÇEVİRİ


 HYUNJİN BANG CHAN RED LİGHTS TÜRKÇE ÇEVİRİ

Sen yanımda olmadan nefes alamıyorum


Öleceğim


Peki yakına gelebilir misin?

Beni sıkı tut, şimdi


Ne kadar kaçmaya çalışsam da cevap yok

Güneşin altında uyuyana kadar, daha derine

Evet, bilmek istiyorum

Kontrolümü çoktan kaybettim


Şimdi çıldırıyorum, kontrolden çıktı

Yine bütün gece ayaktayım

Gözlerimi kapattığım an

Tüm gördüğüm kırmızı ışıklar


Sus


Seni yalnız bırakamam biliyorsun

Seni yalnız bırakamam biliyorsun

Seni yalnız bırakamam

Sana aşkını hissettireceğim, oh



Karanlık bir gecede



Sana aşkını hissettireceğim, oh

Seni yalnız bırakamam biliyorsun



Şimdi bana benden nefret ettiğini söyle

Artık sana dayanamıyorum

Ama biliyorum, sen ve ben

Başka yolu yok



Ne kadar koşmaya çalışsam da mikrofonu hazırla

Ay uykuya dalana kadar, daha derin

Evet, bilmek istiyorum 


Kontrolümü çoktan kaybettim


Şimdi çıldırıyorum, kontrolden çıktı

Yine bütün gece ayaktayım


Gözlerimi kapattığım zaman

Tek gördüğüm kırmızı ışıklar (kırmızı ışıklar, kırmızı ışıklar)


Seni yalnız bırakamam biliyorsun

Seni yalnız bırakamam biliyorsun

Seni yalnız bırakamam



Şimdi çıldırıyorum, kontrolden çıktı

Yine bütün gece ayaktayım

Gözlerimi kapattığım an

Tek gördüğüm kırmızı ışıklar, kırmızı ışıklar, kırmızı ışıklar


Seni yalnız bırakamam


Sana aşkını hissettireceğim, oh

Karanlık bir gecede

Sana aşkını hissettireceğim, oh

Seni yalnız bırakamam biliyorsun


HYUNJİN BANG CHAN RED LİGHTS OFFİCAL MV





<script async src="https://ift.tt/3z2fJ6R"

     crossorigin="anonymous"></script>

Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder