İngilizce Türkçe Sözlük







24 Eylül 2021 Cuma

ITZY LOCO TÜRKÇE ÇEVİRİ

 


ITZY LOCO TÜRKÇE ÇEVİRİ

LOCO

Girdim içeri manipülatif, başardım

Anladım LOCO, LOCO

Tanrım, kalbime saf zehir kurşunu

Anladım LOCO, LOCO


Tuzağa düştüm ve hiçbir çıkış yolu yok

Seninle ilgili düşüncelerimle çevriliyim

Sanırım biraz takıntılıyım

Seni sevmek için doğmuş gibi hissediyorum, ya


Bu kitty'e acil yardım

Susadığımda yağmur gibi ferah


Seni kilitleyeceğim, gözüm üzerinde, sarı

Bu gece ateşi hissediyorum, gel ve alevi körükle


Çok geç, seni çok fena istiyorum, onunla mücadele etmemeye karar verdim

Yine de kapsamaz çünkü beni kör ettin


Böyle bir telaş, aklımı kaybetmeme neden oluyorsun

Beni de-de-deli gibi aşık ettin

Bana ne yapıyorsun?


Bu kötü hız treni yolculuğundan çıkamıyorum

Beni de-de-deli gibi aşık ettin

Ben bağımlıyım, kontrol dışı


Anladım LOCO, LOCO

Anladım LOCO, LOCO



O zaman bana niyetini söyle

Duygularımla oynadığını bildiğimde sendeliyorum



İleri geri gitmeye devam ediyorum, cehennem sonra cennet

Beni kırılmanın kıyısına doğru itiyor



Çok tehlikeli, çok çok çok tehlikeli, uh-oh



Her şeyi riske atacak tip değilim

Ama akılsızca davranmamı sağladın



Bu kitty için mutluluk veren sığınak

Öyleyse kal, yanımda olmana ihtiyacım var



Savunmamı kır, bununla mücadele etmek istemiyorum



Böyle bir telaş, aklımı kaybetmeme neden oluyorsun

Beni de-de-deli gibi aşık ettin

Bana ne yapıyorsun?


Bu kötü hız treni yolculuğundan çıkamıyorum

Beni de-de-deli gibi aşık ettin

Ben bağımlıyım, kontrol dışı


LOCO

Anladım LOCO-LOCO-CO

Anladım LOCO-LOCO-CO  oh-oh-oh

Anladım LOCO-LOCO-CO

Anladım LOCO-LOCO-CO oh-oh-oh


Bu telaşı seviyorum, aklımı kaybetmeme neden oluyorsun

Beni de-de-deli gibi aşık ettin

Bana ne yapıyorsun?


Bu kötü hız treni yolculuğundan çıkamıyorum

Beni de-de-deli gibi aşık ettin

Ben bağımlıyım, kontrol dışı


Anladım LOCO-LOCO-CO

Anladım LOCO-LOCO-CO  oh



ITZY LOCO OFFİCAL MV






Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder