İngilizce Türkçe Sözlük







21 Eylül 2021 Salı

Troye Sivan-Angel Baby (Türkçe Çeviri)

I need a lover to keep me sane

Bir sevgiyi akıllıca tutmaya ihtiyacım var
Pull me from hell bring me back again

Beni tekrar cehennemden geri getirmesi için
Play me the classics, something romantic

Bana klasikleri çal, romantik bir şey
Give him my all when I don’t even have it

Sahip olmadığım şeyleri ver bana
I always dreamed of a solemn face

Daima ciddi bir yüz hayal ettim
Someone who feels like a holiday

Bir tatil gibi hissettiren birileri
But now I’m in pieces, barely believing

Ama şimdi ben parçalara bölündüm, zar zor inanıyorum
Starting to think that I’ve lost all feeling

Hepsini kaybediyormuşum gibi hissettirmeye başlıyor


You came out the blue on a rainy night, no lie

Yağmurlu mavi bir gecede geldin, yalan yok

I tell you how I almost died, while you’re bringing me back to life

Az kalsın ölüyordum, sen bana hayatımı geri verirken

NAKARAT
I just wanna live in this moment forever

Ben sadece sonsuza kadar bu anda yaşamak isterim
‘Cause I’m afraid that living couldn’t gеt any better

Çünkü ben hiç iyi olmayan şeyler yaşamaktan korkuyorum
Started giving up on thе world forever

Sonsuza kadar dünyadan vazgeçmeye başladım
Until you give up heaven so we could be together

Sen cennetten vazgeçene kadar biz birlikte olabilirdik


You’re my angel, angel baby

Sen benim meleğimsin, melek bebeğim
Angel, you’re my angel baby

Meleğim, sen benim melek bebeğim
Baby, you’re my angel, angel baby

Bebeğim, sen benim meleğimsin, melek bebeğimsin


I’ll fall in love with the little things
Küçük şeylerle aşık oluyorum

Counting the tattoos on your skin

Tenindeki dövmeleri sayarken
Tell me a secret

Bana bir sır söyle
And baby I’ll keep it

Ve bebeğim ben tutacağım
And maybe we can play house for the weekend

Ve belki biz hafta sonu evcilik oynayabiliriz


All the sick and twisted nights that I’ve been waiting for ya
Hasta ve buruk tüm gecelerde senin için bekledim

They were worth it all along, yeah

O geceler her şeye değerdi, evet

Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder