İngilizce Türkçe Sözlük







17 Eylül 2021 Cuma

THAT’S WHAT I WANT – LIL NAS X (Türkçe Çeviri)

Cover art for THATS WHAT I WANT by Lil Nas X

One, two, three, four

Bir, iki, üç, dört

Need a boy who can cuddle with me all night
Keep me warm, love me long, be my sunlight
Tell me lies, we can argue, we can fight

Yeah, we did it before, but we’ll do it tonight
That afro black boy with the gold teeth
He dark skin, lookin’ at me like he know me
I wonder if he got the G or the B
Let me find out and see, he comin’ over to me, yeah

Bütün gece benimle kucaklaşabilecek bir çocuğa ihtiyacım var
Beni sıcak tut, beni uzun süre sev, güneş ışığım ol
Bana yalanlar söyle, tartışabiliriz, kavga edebiliriz
Evet, daha önce yaptık, ama bu gece yapacağız
O altın dişli afro zenci çocuk
O koyu tenli, beni tanıyormuş gibi bana bakıyor
G’yi mi yoksa B’yi mi aldığını merak ediyorum.
Öğreneyim ve göreyim, bana geliyor, evet

These days, I’m way too lonely
I’m missin’ out, I know
These days, I’m way too alone
And I’m known for givin’ love away but

Bugünlerde, fazlasıyla yalnızım
Özlüyorum da, biliyorum
Bugünlerde fazlasıyla yalnızım
Ve ben sevgiyi vermekle tanınırım

I want, someonе to love me
I need, someonе who needs me
‘Cause it don’t feel right when it’s late at night
And it’s just me in my dreams
So I want, someone to love
That’s what I fuckin’ want

İstiyorum, biri beni sevsin
Bana ihtiyacı olana ihtiyacım var
Çünkü gece geç olunca doğruymuş gibi gelmiyor
Ve rüyalarımda sadece ben varım
O yüzden, istiyorum biri beni sevsin
Kahretsin ki tek istediğim bu

Look, you know it’s harder to find in these times
But I got nothin’ but love on my mind (My mind)
I need a baby while I’m in my prime
Need an adversary to my down and weary
Like, tell me there’s life when I’m stressin’ at night
Be like, “You’ll be okay” and, “Everything is alright,” uh
Love me or nothin’ ’cause I’m not wanting anything
But your loving, your body, and a little bit of your brain

Bak, biliyorsun gittikçe daha bulmak daha da zorlaşıyor
Ama aklımda aşktan başka bir şey yok (aklım)
En iyi zamanlarımda bir sevgiliye ihtiyacım var
Yorgun ve mutsuzken bir düşmana ihtiyacım var
Hani, geceleri ben stres olurken bana hayatın devam ettiğini söyle
De ki, “İyi olacaksın” ve, “Her şey yolunda”
Ya sev ya da git, çünkü ben bir şey istemiyorum
Ama biraz sevgin, biraz vücudun ve biraz da aklın

I want, someone to love me
I need, someone who needs me
‘Cause it don’t feel right when it’s late at night
And it’s just me in my dreams
So I want, someone to love
That’s what I fuckin’ want
I want, someone to love me
I need, someone who needs me
‘Cause it don’t feel right when it’s late at night
And it’s just me in my dreams
So I want, someone to love
That’s what I fuckin’ want

İstiyorum, biri beni sevsin
Bana ihtiyacı olana ihtiyacım var
Çünkü gece geç olunca doğruymuş gibi gelmiyor
Ve rüyalarımda sadece ben varım
O yüzden, istiyorum biri beni sevsin
Kahretsin ki tek istediğim bu

İstiyorum, biri beni sevsin
Bana ihtiyacı olana ihtiyacım var
Çünkü gece geç olunca doğruymuş gibi gelmiyor
Ve rüyalarımda sadece ben varım
O yüzden, istiyorum biri beni sevsin
Kahretsin ki tek istediğim bu

-rumeysa

Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder