İngilizce Türkçe Sözlük







13 Eylül 2021 Pazartesi

LİSA LALİSA TÜRKÇE ÇEVİRİ


 LİSA LALİSA TÜRKÇE ÇEVİRİ

Sadece arkama bakarak

Biliyorsun, hava karardığında, ışık pembe parlıyor

Parlak ışık beni uyandırdığında 

Dünyayı


La lalala la lalala

La lalala la 

Benim adım ne

Benim adım ne

HEY

La lalala la lalala

La lalala la 

Benim adım ne

Benim adım ne


Sarsıyorum 

Kafamı tamamen boşaltıyorum ve gürültülü duyguları yakıyorum

Yanıyor yanıyor

Ben şampanyayım 

O anda susuzluğunu gider

Bir yudum iç

Beni, evet bedenimi daha yükseğe kaldır

Alarmı çalmanı istiyorum 

Dünyaya söyle, adımı öp


De

 Lalisa beni sev, Lalisa beni sev

Beni ara Lalisa, beni sev, Lalisa beni sev

O UH!


Tavır

Daha ne istiyorsun

Odadaki en gürültülü


Lalisa beni sev de, Lalisa beni sev, beni ara

Lalisa beni sev, Lalisa beni sev

O UH!


Tavrı biliyorsun

Daha ne istiyorsun

Odadaki en gürültülü


Bebeğim megafonu al

Hoparlöre koy dedim

Seni duyamıyorum

Bu yüzden konuşman gerek

Şunu müzik setine koy

Diğer herkes çok alçakta

Onu bir bariyer gibi koru

Söz ver benden daha korkunç birşey yok


Adamım için silahlı biri gelirse

Bir dava yakalayacak

Elimde silah 

Bam bam bam

Vuruştan sonra vurur bile

Bileğimde kayalar o yüzden onlara çakmaktaşlar


Alarmı çal

Dünyaya söyle, adımı öp


De

 Lalisa beni sev, Lalisa beni sev

Beni ara Lalisa, beni sev, Lalisa beni sev

O UH!


Tavır

Daha ne istiyorsun

Odadaki en gürültülü


Lalisa beni sev de, Lalisa beni sev, beni ara

Lalisa beni sev, Lalisa beni sev

O UH!


Tavrı biliyorsun

Daha ne istiyorsun

Odadaki en gürültülü


Ben eşsizim, yine de beni seveceksin

Biraz L-A-L-İ-S-A' ya ihtiyacın var

Tam önünde duran adımı hatırla

Seni seviyorum

Biraz L-A-L-İ-S-A 


UH!


Sana bütün yollarımı göstersem de beni göremezsin

Tayland'dan Kore'ye ve şimdi burada, boğaza gitti

Tüm zamanların en iyisi olmak fantezi değil

Siyah ve pembe taç bize ait


BLACKPİNK

Lalisa Lalisa Lalisa 

Ben kendime güveniyorum, gökyüzünün üzerinde duruyorum

Lalisa Lalisa Lalisa istiyorlar

Lalisa Lalisa Lalisa yapabilirsen beni yakala

Lalisa Lalisa Lalisa


De Lalisa Lalisa Lalisa beni sev

Lalisa beni sev, beni ara

Lalisa beni sev

Lalisa beni sev


O UH!

Tavrı biliyorsun

Daha ne istiyorsun

En gürültülü odadaki


Sadece Lalisa beni sev de Lalisa beni sev

O UH!

Tavrı biliyorsun

Daha ne istiyorsun

Odadaki en gürültülü


UH!



LİSA LALİSA OFFİCAL MV




Adblock test (Why?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder