İngilizce Türkçe Sözlük







11 Ekim 2012 Perşembe

Inna Alright Türkçe şarkı çeviri

Inna Alright Türkçe şarkı çeviri Inna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Alright hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


In my life everything is alright
Hayatımdaki herşey yolunda
Everything is alright
Herşey yolunda
Everything is alright, yeah
Herşey yolunda, evet

When I’m really high
Ne zaman yüksekte olsam
Don’t know why
Neden bilmiyorum
In my dreams, in my life
Rüyalarımda, hayatımda
Time is passing little bit fast.
Zaman biraz daha hızlı akıyor
When life goes bad, I don’t know
Hayatım kötü gittiği zaman, neden bilmiyorum
Where to hide, where to go
Nereye saklanayım, nereye gideyim
I don’t really care about the past.
Gerçekte geçmişi pek önemsemiyorum

And I say!
Ve diyorum

Oh, I fall in love
Aşık oldum
With your body fall in love
Vücudunla aşık oldum
Oh, I say I fall in love
Aşık olduğumu söylüyorum
I love you and I mean it.
Seni seviyorum ve ben ciddiyim

In my life everything is alright
Hayatımdaki herşey yolunda
Everything is alright
Herşey yolunda
Everything is alright, yeah
Herşey yolunda, evet
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=jisazzQwq0Y]
Alright türkçesi, Alright çeviri, Alright Türkçesi, Alright türkçe çevirisi, Alright şarkısının çevirisi, Alright şarkı çevirisi, Alright şarkı sözü, Alright şarkı sözü çevirisi, Alright video klibi, Alright klip izle, Alright cümle çevirisi, Alright canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder