İngilizce Türkçe Sözlük







9 Ekim 2012 Salı

Justin Bieber Runaway Love Türkçe şarkı çeviri

Justin Bieber Runaway Love Türkçe şarkı çeviri Justin Bieber’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Runaway Love hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


You see my baby up and hit the road
Görüyorsun ki bebegim kararli ve yola çikti
Where she's going that's what nobody knows
Nereye gittigini kimse bilmiyor
I need to find her before another man does
Onu bulmaliyim baska bir adam bulmadan önce
I wouldn't want him to steal my love
O adamin askimi çalmasini istemem

I'm just trying to be cool, cool, cool
Sakin, sakin, sakin olmayi deniyorum
(Trying to be cool)
(sakin olmayi deniyorum)
Whatcha expect me to do (ohh yeah)
Ne yapmami beklerdin (ohh evet)
I'm just trying to find, find, find;
Sadece bulmaya, bulmaya, bulmaya çalisiyorum
The sweet love of mine
Tatli askimi

I'm running out of time,
Zamanim azaliyor
where is my runaway love?
Nerede kaçak sevgilim?
Searching low and high,
Yeri gögü ariyorum
know that i'm not giving up
pes etmeyecegimi biliyorum

I'd give it all up for us,
Bizim için her seyden vazgeçerdim
But it would never be enough
Ama asla yetmezdi
I won't stop until I find,
Bulana kadar durmayacagim
My runaway love
Kaçak sevgilimi

See my baby really needs some help
Görüyorsun ki bebegimin gerçekten biraz yardima ihtiyaci var
Cause she can never stay at home by herself
Çünkü evde yalniz basina asla kalamaz
She says she needs a little company
Hep bir arkadasa ihtiyaci oldugunu söyler
Even if she's not always with me yeahh, ohh
Hep benimle olmasa bile evet, ohh

I'm just trying to be cool, cool, cool
Sakin, sakin, sakin olmayi deniyorum
(Trying to be cool)
(sakin olmayi deniyorum)
Whatcha expect me to do (ohh yeah)
Ne yapmami beklerdin (ohh evet)
I'm just trying to find, find, find;
Sadece bulmaya, bulmaya, bulmaya çalisiyorum
The sweet love of mine
Tatli askimi

I'm running out of time,
Zamanim azaliyor
where is my runaway love?
Nerede kaçak sevgilim?
Searching low and high,
Yeri gögü ariyorum
know that i'm not giving up
pes etmeyecegimi biliyorum

I'd give it all up for us,
Bizim için her seyden vazgeçerdim
But it would never be enough
Ama asla yetmezdi
I won't stop until I find,
Bulana kadar durmayacagim
My runaway love
Kaçak sevgilimi

Why can't I find (Why can't I find)
Neden bulamiyorum (Neden bulamiyorum)
The love of mine
Askimi
When you're standing in front of my face
Sen tam gözümün önünde duruyorken
Oh, I must be blind,
Oh, kör olmaliyim
How did I let you get away? (yeah, yeah)
Kaçmana nasil izin verdim? (evet, evet)

I'm running out of time,
Zamanim azaliyor
where is my runaway love?
Nerede kaçak sevgilim?
Searching low and high,
Yeri gögü ariyorum
know that i'm not giving up
pes etmeyecegimi biliyorum

I'd give it all up for us,
Bizim için her seyden vazgeçerdim
But it would never be enough
Ama asla yetmezdi
I won't stop until I find,
Bulana kadar durmayacagim
My runaway love
Kaçak sevgilimi

I'm running out of time,
Zamanim azaliyor
where is my runaway love?
Nerede kaçak sevgilim?
Searching low and high,
Yeri gögü ariyorum
know that i'm not giving up
pes etmeyecegimi biliyorum

I'd give it all up for us,
Bizim için her seyden vazgeçerdim
But it would never be enough
Ama asla yetmezdi
I won't stop until I find,
Bulana kadar durmayacagim
My runaway love
Kaçak sevgilimi

(Ohh, Yeah, Oh baby)
(ohh, evet, oh bebegim)
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=eZru21yD8cA]
Runaway Love türkçesi, Runaway Love çeviri, Runaway Love Türkçesi, Runaway Love türkçe çevirisi, Runaway Love şarkısının çevirisi, Runaway Love şarkı çevirisi, Runaway Love şarkı sözü, Runaway Love şarkı sözü çevirisi, Runaway Love video klibi, Runaway Love klip izle, Runaway Love cümle çevirisi, Runaway Love canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder