İngilizce Türkçe Sözlük







7 Ekim 2012 Pazar

Justin Bieber Overboard (feat.Jessica Jarell) Türkçe şarkı çeviri

Justin Bieber Overboard (feat.Jessica Jarell) Türkçe şarkı çeviri Justin Bieber’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Overboard (feat.Jessica Jarell) hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 


It feels weve been out at sea, whoa
Sudan çikmis gibi görünüyoruz
So backforth thats how it seems, whoa
Geçmis ve gelecek oldugu gibi görünüyor
And when I wanna talk you say to me
Ve ne zaman seninle konusmak istesem, bana
That if its meant to be it will be
“eger olacaksa olur” diyorsun
Whoa oh no
Whoa oh hayir
So crazy is this thing we call love
Ask dedigimiz bu sey çok çilginca
And now that weve got it we just cant give up
Ve simdi ona sahip oldugumuzda onu birakamiyoruz
Im reaching out for you
Sana uzanmaya çalisiyorum
Got me out here in the water
Beni burada sudan çikariyor
And I
Ve ben

Im overboard
Gemiden denize düstüm
And I need your love
Ve senin sevgine muhtacim
Pull me up
Beni yukari çek
I cant swim on my own
Yalniz basima yüzemiyorum
Its too much
Çok zor
Feels Im drowning without your love
Senin sevgin olmadan bogulacak gibiyim
So throw yourself out to me
Bu yüzden kendini benim için at
My lifesaver
koruyucu melegim
(Lifesaver, oh lifesaver)
(koruyucu melegim, oh koruyucu melegim)
My lifesaver
koruyucu melegim
(Lifesaver, oh lifesaver)
(koruyucu melegim, oh koruyucu melegim)
Whoa

(Justin)
I never understood you when youd say, whoa
Seni hiç anlamadim,
Wanted me to meet you halfway, whoa
Ortada bulusmak istedigini söylediginde
Felt I was doing my part
Bana düseni yaptigimi sandim
You kept thinking you were coming up short
Sen az geldigini anladin
Its funny how things change cause now I see
Olaylarin degisimi çok komik, simdi görmemi sagladi
Oh whoa
So crazy is this thing we call love
Ask dedigimiz bu sey çok çilginca
And now that weve got it we just cant give up
Ve simdi ona sahip oldugumuzda onu birakamiyoruz
Im reaching out for you
Sana uzanmaya çalisiyorum
Got me out here in the water
Beni burada sudan çikariyor
And I
Ve ben

Im overboard
Gemiden denize düstüm
And I need your love
Ve senin sevgine muhtacim
Pull me up (Pull me up)
Beni yukari çek (Beni yukari çek)
I cant swim on my own
Yalniz basima yüzemiyorum
Its too much (its too much)
Çok zor (Çok zor)
Feels Im drowning (ohh)
Bogulacak gibiyim (ohh)
Without your love
Senin askin olmadan
So throw yourself out to me
Bu yüzden kendini benim için at
My lifesaver
Koruyucu melegim


Oh
Its supposed to be some givetake I know
Bildigim kadariyla biraz vermeli ve almali
But youre only takingnot giving anymore
Ama artik sen sadece aliyorsun ve vermiyorsun
So what do I do
Öyleyse ben ne yaparim
‘Cause I still love you
Çünkü seni hala seviyorum
(I still love you baby)
(seni hala seviyorum bebegim)
And youre the only one who can save me
ve beni kurtaracak tek kisi sensin
Whoa, whoa, whoa, oh

Im overboard
Gemiden denize düstüm
And I need your love
Ve senin sevgine muhtacim
Pull me up (Pull me up)
Beni yukari çek (Beni yukari çek)
I cant swim on my own
Yalniz basima yüzemiyorum
Its too much (its too much)
Çok zor (Çok zor)
Feels Im drowning without your love
Senin sevgin olmadan bogulacak gibiyim
(Im drowning baby, Im drowning)
(Boguluyorum bebegim, Boguluyorum)
So throw yourself out to me
Bu yüzden kendini benim için at
(I cant swim)
(Yüzemiyorum)
My lifesaver
Koruyucu melegim


My lifesaver
Koruyucu melegim
(Lifesaver, oh lifesaver)
(koruyucu melegim, oh koruyucu melegim)
My lifesaver
koruyucu melegim
(Lifesaver, oh lifesaver)
(koruyucu melegim, oh koruyucu melegim)
My lifesaver
koruyucu melegim
(Lifesaver, oh lifesaver)
(koruyucu melegim, oh koruyucu melegim)
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=xP2GWypmSIU&w=420&h=315]
Overboard (feat.Jessica Jarell) türkçesi, Overboard (feat.Jessica Jarell) çeviri, Overboard (feat.Jessica Jarell) Türkçesi, Overboard (feat.Jessica Jarell) türkçe çevirisi, Overboard (feat.Jessica Jarell) şarkısının çevirisi, Overboard (feat.Jessica Jarell) şarkı çevirisi, Overboard (feat.Jessica Jarell) şarkı sözü, Overboard (feat.Jessica Jarell) şarkı sözü çevirisi, Overboard (feat.Jessica Jarell) video klibi, Overboard (feat.Jessica Jarell) klip izle, Overboard (feat.Jessica Jarell) cümle çevirisi, Overboard (feat.Jessica Jarell) canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder