İngilizce Türkçe Sözlük







11 Ekim 2012 Perşembe

Justin Bieber Turn To You Türkçe şarkı çeviri

Justin Bieber Turn To You Türkçe şarkı çeviri Justin Bieber’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Turn To You hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


You worked two jobs
İki işte birden çalıştın
To keep a roof above our heads
Başımızın üstündeki çatıyı ayakta tutmak için
You chose a life for me
Benim için bir hayat seçtin
No you never gave up
Hayır asla vazgeçmedin
I admire you for the strength
Sana gücünden dolayı hayranım
You’ve instilled in me
Benim içime damla damla aktın
You were so young
Çok geçtin
You were just my age when you had me mom
Ben doğduğumda sen benim yaşımdaydın anne
You were so brave
Çok cesurdun
There was nothing that would stop or get in our way
Bizi durduracak yada yolumuzdan edecek hiçbir şey yoktu
And I know you will always be there for me
ve biliyorum her zaman benim yanımda olacaksın

So when you’re lost and you’re tired
yorulduğun veya kaybolduğun zaman
When you’re broken in two
Kırıldığın zaman
Let my love take you higher
bırak sevgim seni yükseltsin
Cause I i still turn to you
Çünkü ben hala sana bağlıyım
I still turn to you
ben hala sana bağlıyım
I still turn to you
ben hala sana bağlıyım

It was ’94 the year that everything started to change
94 yılıydı herşey değişmeye başladı
From before
ondan önce
You had to be a woman
sen bayan olmak zorundaydın
You were forced to change your ways
Kendi yolunu değiştirmeye zorlandın
To change your ways
kendi yolunu değiştirmeye

Then you found the lord
Sonra lordu buldun
You gave your life to him
Hayatını ona verdin
And you could not ignore The love he had for you
ve sana olan aşkını yok sayamadın
And I wanted more of your heart
ve ben kalbinin daha fazlasını istedim

So when you’re lost and you’re tired
yorulduğun veya kaybolduğun zaman
When you’re broken in two
Kırıldığın zaman
Let my love take you higher
bırak sevgim seni yükseltsin
Cause I i still turn to you
Çünkü ben hala sana bağlıyım
I still turn to you
ben hala sana bağlıyım
I still turn to you
ben hala sana bağlıyım

I don’t know what i’d do if you left me
bilmiyorum ne yapardım beni terk etseydin
So please don’t go away
lütfen gitme
Everything that you are is who I am
sen olan herşey ben’dir
Who I am today
bu ben kimsem oyum
So when you’re lost and you’re tired
yorulduğun veya kaybolduğun zaman
When you’re broken in two
Kırıldığın zaman
Let my love take you higher
bırak sevgim seni yükseltsin
Cause I i still turn to you
çünkü ben hala sana bağlıyım
I still turn to you
ben hala sana bağlıyım
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=9NqSa2fWVxs&w=560&h=315]
Turn To You türkçesi, Turn To You çeviri, Turn To You Türkçesi, Turn To You türkçe çevirisi, Turn To You şarkısının çevirisi, Turn To You şarkı çevirisi, Turn To You şarkı sözü, Turn To You şarkı sözü çevirisi, Turn To You video klibi, Turn To You klip izle, Turn To You cümle çevirisi, Turn To You canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder