İngilizce Türkçe Sözlük







10 Ekim 2012 Çarşamba

Justin Bieber Somebody To Love Türkçe şarkı çeviri

Justin Bieber Somebody To Love Türkçe şarkı çeviri Justin Bieber’ın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Somebody To Love hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Ohhhhh ohoooooo
For you i’d write a syphoney
senin için bir senfoni yazdim

I’d tell the violin
Kemanciya, yüzmeye dalmanin
It’s time to sink a swim
Vakti oldugunu anlattim
Watchn’ play for yaaaa
Oyunu senin için izliyorum

For you i’d be
Senin için olurdum
Wohaaa
But in a thousand miles just get you you are
Ama sen vardigin yere, binlerce mil öteye gittin

I’d rather give you the world
Sana dünyayi verirdim
Or we can share mine
Ya da benimkini paylasirdik
I know that I won’t be the first one given you all this attention
sana bu ilgiyi gösteren ilk kisi olmayacagimi biliyorum

But Baby listen,
Ama dinle bebegim

I just need somebody to love
yalnizca sevecek birine ihtiyacim var

I don’t need to much
çok fazlasina ihtiyacim yok

Just need Somebody to love.
yalnizca sevecek birine ihtiyacim var
(just need sombody to love)
(yalnizca sevecek birine ihtiyacim var)

I don’t need nothing else,
baska bir seye ihtiyacim yok
I promise girl I swear.
Söz veriyorum, yemin ederim güzelim
I just need somebody to love.
yalnizca sevecek birine ihtiyacim var

(I need somebody I-I need somebody
(birine ihtiyacim var, benim benim birine ihtiyacim var)
I need somebody I-I need somebody)

Everyday I bring the sun around,
Hergün günesi etrafa getiriyorum
I sleep away the clouds.
Bulutlari uykuda geçiriyorum
Smile for me (Smile for me)
Benim için gülümse (benim için gülümse)

I would take,
Almaliydim,
every second,
Her saniyeyi,
every single time spend it my last dime.
Harcadigim her ani son an gibi yasamaliyim
Step to the beat of my heart.
kalbimin çirpinisina bastin

I don’t need a whole lot
Dünya kadarina ihtiyacim yok
But for you I need I
Ama senin için kendime ihtiyacim var
I’d rather give you the world
Sana dünyayi verirdim
Or we can share mine
Ya da benimkini paylasabiliriz

I know I won’t be the first one,
ilk kisi olmayacagimi biliyorum
given you all this attention.
sana bu ilgiyi gösteren
Baby listen
dinle bebegim

I just need somebody to love,
yalnizca sevecek birine ihtiyacim var
I don’t need nothing else,
Baska bir seye ihtiyacim yok
I promise girl I swear.
Söz veriyorum, yemin ederim güzelim

I just need somebody to love.
yalnizca sevecek birine ihtiyacim var

I need somebody,
birine ihtiyacim var
I-I need somebody,
Benim, benim birine ihtiyacim var
I need somebody,
birine ihtiyacim var
I-I need somebody,
Benim, benim birine ihtiyacim var

(Somebody to loooove, somebody to looove.)
(sevecek biri, sevecek biri)
I just need somebody to love.
yalnizca sevecek birine ihtiyacim var

And you can have it all,
Ve sen hepsini alabilirsin,
anything you want.
Istedigin her seyi.
I can bring you, give you,
Sana getirebilirim, sana verebilirim,
the finer things yeah
daha iyi seyler evet

But what I really want,
Ama neyi gerçekten istesem
I can’t find ’cause,
Bulamam çünkü,
money can’t find me.
Para beni bulamaz
Somebody to love.
sevecek biri.

Ohhhhh Whoaaaa

Find me somebody to love oohhh.
bana sevecek birini bul oohhh.

I need somebody to love,
Sevecek birine ihtiyacim var
I-I don’t need to much
Benim, benim çok fazlasina ihtiyacim yok
just somebody to love.
Yalnizca sevecek biri
Somebody to love.
sevecek biri

I don’t need nothing else,
baska bir seye ihtiyacim yok
I promise girl I swear.
Söz veriyorum, yemin ederim güzelim
I just need somebody to love.
yalnizca sevecek birine ihtiyacim var

I need somebody,
birine ihtiyacim var
I-I need somebody,
Benim, benim birine ihtiyacim var
I need somebody,
birine ihtiyacim var
I-I need somebody,
Benim, benim birine ihtiyacim var

I need somebody,
birine ihtiyacim var
I-I need somebody,
Benim, benim birine ihtiyacim var
I need somebody,
birine ihtiyacim var
(I swear i just need somebody to love)
Yemin ederim sadece sevecek birine ihtiyacim var
I-I need somebody.
Benim, benim birine ihtiyacim var

Oh Oh.

I just need somebody to love.
Yalnizca sevecek birine ihtiyacim var
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=Wab3LHXwgK4]
Somebody To Love türkçesi, Somebody To Love çeviri, Somebody To Love Türkçesi, Somebody To Love türkçe çevirisi, Somebody To Love şarkısının çevirisi, Somebody To Love şarkı çevirisi, Somebody To Love şarkı sözü, Somebody To Love şarkı sözü çevirisi, Somebody To Love video klibi, Somebody To Love klip izle, Somebody To Love cümle çevirisi, Somebody To Love canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder