İngilizce Türkçe Sözlük







11 Ekim 2012 Perşembe

Inna Amazing Türkçe şarkı çeviri

Inna Amazing Türkçe şarkı çeviri Inna’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Amazing hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 


Dangerous feelings break out my soul
Tehli hisler ruhumu parçaliyor
Its just the meaning of being alone
Bu sadece yanliz olmakla ayni anlamda
I need you here ver you are
Seni burada istiyorum her neredeysen
I need you now to take me so far
Simdi seni istiyorum beni simdiye kadar tuttugun için
I wanna run the speed of the sound
Ses hizinda kosar gibi kosmak istiyorum
I was some , I m sure youre around
Ben biryerlerdeydim, eminim sende yanimdaydin
You give me now the meaning of life...
Simdi bana hayatin anlamini veriyorsun...

With you Im feeling alive
Seninle kendimi canli hissediyorum

Why youre lookin that
Neden böyle görünüyorsun
Im burning fire
Ates gibi yaniyorum
I wanna be higher
Zirvede olmak istiyorum
Just let me know
Sadece bilmeme izin ver
Why youre lookin that
Neden böyle görünüyorsun
Youre driving me crazy
Beni çilginlastiriyorsun
Youre lookin amazing
Çok sasirtici görünüyorsun
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=FzyKsZeW0FA&w=560&h=315]
Amazing türkçesi, Amazing çeviri, Amazing Türkçesi, Amazing türkçe çevirisi, Amazing şarkısının çevirisi, Amazing şarkı çevirisi, Amazing şarkı sözü, Amazing şarkı sözü çevirisi, Amazing video klibi, Amazing klip izle, Amazing cümle çevirisi, Amazing canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder