The-Strumbellas-Hope-cover-2016-billboard-650x650

I got guns in my head and they won’t go.
Kafamın içerisinde silahlar var ve onlar gitmeyecekler
Spirits in my head and they won’t go.
Kafamın içerisinde ruhlar ve onlar gitmeyecekler
I got guns in my head and they wont go
Kafamın içerisinde silahlar var ve onlar gitmeyece
Spirits in my head and they wont…
Kafamın içerisinde ruhlar ve onlar gitmeyecekler…
Been lookin’ at the stars tonight
Geceleri yıldızlara bakıyordum
And I think “Ohh how I miss the bright sun”
Ve düşündüm ‘Ohh parlak güneşi nasıl özlüyorum ‘
I’ll be a dreamer ’til the day I die.
Öleceğim güne kadar bir hayalci olacağım
And they say “Ohhh, how the good die young”
Ve onlar derler ki !nasıl iyi genç şekilde öleceksin ‘
But were all strange, and maybe we don’t want to change
Ama tüm garipliklerde ve belki biz değişmek istemeyiz

And I think “Ohh, like im lost and can’t be found.”
Ve düşünüyorum’Ohh kayıp içerisinde gibiyim ve bulamayan ‘
Im just waiting for my day to come.
Geleceğim günü bekliyorum sadece
And I think “Ohh, cause I don’t wanna let you down.”
Ve düşünüyorum’Ohh çünkü ben aşağı düşmek istemem
But something inside has changed, and maybe we don’t wanna stay the same
Ama içeride bazı şeyler değişti ve belki biz aynı kalmak istemeyiz
I got guns in my head and they won’t go.
Kafamın içerisinde silahlar var ve onlar gitmeyecekler
Spirits in my head and they won’t go.
Kafamın içerisinde ruhlar ve onlar gitmeyecekler
But the gun still rattles the gun still rattles ohh And I dont want a never-ending life.
Ama silahlar hala çıngırdaklar silahlar hala çıngırdaklar ohh ve yaşamın sona ermesini istemem
I just want to be alive
Sadece canlı kalmak isterim
While im here
Burada yaşarken
And I dont want a never-ending life
Ve yaşamın sona ermesini istemem
I just want to be alive
Sadece canlı kalmak isterim
While im here
Burada yaşarken
And I dont want to see another night lost inside of our own life
Ve kendi hayatımızın içerinde kaybolacağımız başka gece görmek istemem