stress,

I wish I found some better sounds no one’s ever heard,
I wish I had a better voice that sang some better words,
I wish I found some chords in an order that is new,
I wish I didn’t have to rhyme every time I sang,

Keşke kimsenin daha önce duymadığı bazı sesler bulabilseydim
Keşke daha iyi kelimeler söyleyecek daha iyi sese sahip olabilseydim
Keşke yeni bir düzeni olan bazı akorlar keşfedebilseydim
Keşke hersöylediğim şey kafiyeli olmasaydı

I was told when I get older all my fears would shrink,
But now I’m insecure and I care what people think.
My name’s ‘Blurryface’ and I care what you think

Büyüdüğümde bütün korkularımın küçüleceğini söylemiştim
Ama şimdi güvensizim ve insanların ne düşündüğünü önemserim
Benim adım ‘BlurryFace’ (bulanık yüz)ve ben ne düşündüğünü önemserim

Wish we could turn back time, to the good ol’ days,
When our momma sang us to sleep but now we’re stressed out.

Keşke zamanda yolculuk yapıp eski güzel günlere dönebilseydik
Annemizin bizi uykuya çağırdığı zamanlara ama şimdi stres altındayız

Sometimes a certain smell will take me back to when I was young,
How come I’m never able to identify where it’s coming from,
I’d make a candle out of it if I ever found it,
Try to sell it, never sell out of it, I’d probably only sell one,
Bazen keskin (belli) bir koku beni küçüklüğüme geri götürür
Nasıl olurda onun nereden geldiğini anlayamam
Eğer onu bulabilirsem,dışarıya çıkarak bir mum yakmak isterdim
Onu satmaya çalışırım,başka türlü asla satamam,muhtemelen sadece bir tane satarım

It’d be to my brother, ‘cause we have the same nose,
Same clothes homegrown a stone’s throw from a creek we used to roam,
But it would remind us of when nothing really mattered,
Out of student loans and treehouse homes we all would take the latter.

Kardeşimin yerine geçmek isterdim çünkü burunlarımız aynı
Kendi bahçemizde aynı kıyafetlerle dolaşmaya giderken dereye atılan taşlar
Ama bu bize hiç bir şeyin öneminin olmadığı zamanları hatırlatır
Öğrenci bursları ve hepimizin ağaçevlerden sonrakini alma isteğimiz dışında

My name’s ‘Blurryface’ and I care what you think

Benim adım ‘Blurryface’ ve ben ne düşündüğünü önemserim
Wish we could turn back time, to the good ol’ days,
When our momma sang us to sleep but now we’re stressed out.

Keşke zamanda yolculuk yapabilip eski güzel günlere dönebilseydik
Annemizin bizi uykuya çağırdığı zamanlara ama şimdi stres altındayız

We used to play pretend, give each other different names,
We would build a rocket ship and then we’d fly it far away,
Used to dream of outer space but now they’re laughing at our face,
Saying, “wake up, you need to make money.

Eskiden talitler yapar,birbirimize garip lakaplar takardık
Bir roket atar yapacaktık ve sonra uzaklara uçuracaktık
Eskiden uzay boşluğunu hayal ederdik ama şimdi yüzümüze bakıp gülüyorlar
‘Uyan,para kazanman lazım’ diyorlar