Take my mind and take my pain (Aklımı ve acımı al)

Like an empty bottle takes the rain. (Boş bir şişenin yağmuru aldığı gibi)

And heal, heal, heal, heal.

(Ve iyileş, iyileş, iyileş, iyileş)

And take my past and take my sins, (Geçmişimi ve günahlarımı al)
Like an empty sail takes the wind. (Boş bir yelkenin rüzgarı aldığı gibi)

And heal, heal, heal, heal. (Ve iyileş, iyileş, iyileş, iyileş)

And tell me some things last. (Ve bana son bir şey söyle)
And tell me some things last. (Ve bana son bir şey söyle)

Take my heart and take my hand, (Kalbimi ve elimi al)
Like an ocean takes the dirty sands. (Okyanusun kirli kumu aldığı gibi)

And heal, heal, hell heal!

(Ve iyileş, iyileş, iyileş, iyileş!)

Take my mind and take my pain, (Aklımı ve acımı al)
Like an empty bottle takes the rain. (Boş bir şişenin yağmuru aldığı gibi)

And heal, heal, hell heal!

(Ve iyileş, iyileş, iyileş, iyileş!)

And tell me some things last. (Ve bana son bir şey söyle)
And tell me some things last. (Ve bana son bir şey söyle)
And tell me some things last. (Ve bana son bir şey söyle)
And tell me some things last. (Ve bana son bir şey söyle)