alunageorge-im-in-control-popcaan-new-song

[Intro: Aluna] I’m in control

Kontrol bende

[Verse 1: Aluna] I like crashing waves

Çarpan dalgalar gibiyim

But I want to see them at first light

Ama ilk ışıkta onları görmek isterim

After a long night

Uzun bir geceden sonra

And see the sky take shape

Ve gökyüzünün şekillendiğini görüyorum

But I want to see the stars burn

Ama ben yıldızların yanışını görmek isterim

After I’ve had my turn

Dönüşümü yaptıktan sonra [Pre-Chorus: Aluna] And ooh, ooh

Ve ohh ohh

You’re working so hard

Sen çok çalışıyorsun

You played your card

Kartını oynadın

So what’s the payoff?

Öyleyse ne ödemesi ?

And ooh, ooh

Ve ohh ohh

Big talk is cheap

Büyük konuşmak ucuzdur

You gotta go deeper than deep

Derinin daha derinine indin

To get me off

Benden ayrıl [Chorus: Aluna] If you’re picking up my call

Eğer aramalarıma cevap verirsen

Gotta tell you once you know that I’m in control

Bir kez daha söylemeden önce kontrolün bende olduğunu bil

I’m in control

Kontrol bende

Don’t you know I want it all?

Hepsini istediğimi bilmiyor musun ?

Put your hands against the wall

Ellerini duvara karşı kaldır

I’m in control, I’m in control

Kontrol bende ,kontrol bende

I’m in control

Kontrol bende [Verse 2: Popcaan] She a fill a machine gun shoot at mi love

O bana aşık olmak için bir makineye ateş dolduruyor

Gyal get caught up when mi turn high up

Gyal sesimi yükseltirken yakaladı

Boy knows she gon start, wind up

Erkekler bilirler başlarken rüzgarın çıktığını

Love how she smile when we run, tied up

Biz bağlanmış koşarken aşk ona nasıl gülümser

Baby full o’ action like wide-eyed and

Bebeğim masum olay gibi dolu ve

Ya not [?] like [?] Senin değil ? gibi mi ?

Bubble like champagne, I spray gun

Baloncuklar gibi şampanya , ben tabanca

All night, me a give you love

Tüm gece,sen bana bir aşk ver

Hey gal
Merhaba Gal
Control of you, control of the master
Senin kontrolün ,ana kontrol
Tonight me a take off your shorts
Gece bana şortlarını çıkart
I’mma feel up your fat pum pum inna your drawers
Senin çekmecelerin inna yağların pum pum gibi
All night, mi a watchin’ a the dance
Tüm gece,dans ederken biri beni izliyor
Oh right mi a pray for your legs like a fast
Bacaklarının bir hızı gibi bana bir dua ediyor
Gyal, you [?] all over your [?] Gyal , sen misin ? hepsi senin yüzünden mi ?
So you’re in control, but mi a di real boss, gyal
Öyleyse kontrol sende , ama benim için gerçek patron ,Gyal
(I’m in control)
(Kontrol bende )