We don’t talk anymore!
Artık Konuşmuyoruz
We don’t talk anymore!
Artık Konuşmuyoruz
We don’t talk anymore!
Artık Konuşmuyoruz
Like we used to do…
Eskisi gibi

We don’t love anymore
Artık sevmiyoruz ( Artık yüzümüz gülmüyor gibi )
What was all of it for?
Bunların hepsi ne için?
Ohh, we don’t talk anymore
Oh konuşmuyoruz artık

(Like we used to do…)
Eskisi gibi

I just heard you found the one you’ve been looking
Aradığın kişiyi bulduğunu şimdi ögrendim
You’ve been looking for
Aradığın kişiyi
I wish I would have known that wasn’t me
Keşke o kişinin ben olmadığını bilebilseydim
‘Cause even after all this time I still wonder
Çünkü bunca zaman geçmiş olmasına rağmen hala merak ediyorum

Why I can’t move on
Benden gitmedimiği
Just the way you did so easily
Senin kolayca bana yaptığın gibi

Don’t wanna know
Bilmek istemiyorum
What kind of dress you’re wearing tonight
Ne çeşit elbise giydiğini
If he’s holding onto you so tight
eğer o sana çok sıkı şekilde sarılmışsa
The way I did before
Benim eskiden yaptığım gibi
I overdosed
Ben doldum ( sınırdayım, sonlardayım bilemedim nasıl çevrilir bu )
Should’ve known your love was a game
Aşkın oyun olduğunu bilmem gerekirdi
Now I can’t get you out of my brain
Şimdi seni beynimin içinden atamıyorum

(Ohh, it’s such a shame…)
Off çok utanç verici bu

We don’t talk anymore!
Artık Konuşmuyoruz
We don’t talk anymore!
Artık Konuşmuyoruz
We don’t talk anymore!
Artık Konuşmuyoruz
Like we used to do…
Eski gibi

Selena Gomez
I just hope you’re lying next to somebody
Bir sonraki için yattığını umuyorum
Who knows how to love you like me
Kim biliyor seni nasıl sevdiğimi ?
There must be a good reason that you’re gone
Gitmenin çok bir sebebi olmalı yada gittiğin için çok iyi bir sebebin olmalı
Every now and then I think you
Her anımda ve seni düşünüyorum
Might want me to come show up at your door
Kapına gelip gösteri yapmamı istediginde
But I’m just too afraid that I’ll be wrong
Fakat yanlış birşey yapacağımdan çok korkuyorum

Don’t wanna know
Bilmek istemiyorum
If you’re looking into her eyes
Eğer onun gözlerine bakıyorsan
If she’s holding onto you so tight the way I did before
Eğer o seni sıkıça sarılıyorsa benim eskiden yaptığım gibi
I overdosed
Sınırdayım
Should’ve known your love was a game
Aşkın tamamıyla bir oyun olduğunu bilmeliydim
Now I can’t get you out of my brain
Şimdi ise seni aklımdan çıkarıp atamıyorum
Oh, it’s such a shame
off tam utanç verici

That we don’t talk anymore
Artık konuşmuyoruz
(We don’t we don’t)
Artık konuşmuyoruz
We don’t talk anymore
Artık konuşmuyoruz
(We don’t we don’t)
Artık konuşmuyoruz
We don’t talk anymore
Artık konuşmuyoruz
Like we used to do
Eskiden yaptığımız gibi
We don’t love anymore
artık sevmiyoruz
(We don’t we don’t)
What was all of it for?
Tüm bunlar ne içindi?
(We don’t we don’t)
Artık konuşmuyoruz
Oh, we don’t talk anymore
ah Artık konuşmuyoruz
Like we used to do
eskiden yaptığımız gibi