İngilizce Türkçe Sözlük







13 Ocak 2016 Çarşamba

Tarkan Shikidim Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)

LYRİCS:

I've been watching you across the room
Hypnotize all the eyes on you
Find it hard trying to keep my cool
But I know it ain't gonna last
Think I see where this can lead
All the signs are there warning me
A girl like you could take me down too deep
I can tell, you're into moving fast

The way you work it on the floor
Makes me want it even more
Something more than just a dance
The way you tempting me
The way you teasing me
And it's killing me

Oh baby shikidim shikidim
Oynama shikidim shikidim
Yeah baby shikidim shikidim
Ah yanar doner a-acayipsin
Oh baby shikidim shikidim
Oynama shikidim shikdim
I wanna see you shikidim shikidim
Ah yanar doner a-acayipsin

You don't try to hide what you say
It's anything you do
And I like all the games that you play
It's everything about you

Oh baby shikidim shikidim
Oynama shikidim shikidim
Yeah baby shikidim shikidim
Ah yanar doner a-acayipsin
Oh baby shikidim shikidim
Oynama shikidim shikdim
I wanna see you shikidim shikidim
Ah yanar doner a-acayipsin

I wanna steal a kiss from your lips
Then we go step further than this
Baby you're the one the only one
Whose impossible to resist

The way you work it on the floor
Makes me want it even more
Something more than just a dance
The way you tempting me
The way you teasing me
And it's killing me

[Chorus]

You don't try to hide what you say
It's anything you do
And I like all the games that you play
It's everything about you

TÜRKÇE ÇEVİRİ:

Seni odaya geçerken gözlerdim
Hipnotize tüm gözler üzerinde
Sakinliğimi korumamı bulmaya çalışmak çok zor
Ama bu sonuna kadar sürmez biliyorum
Düşündüğüm şey nerede bu sürebilir
Tüm işaretler beni uyarıyor
Senin gibi bir kız beni aşağı çekebilir
Söyleyebilirim, sen hızlı hareketin içindesin

Nakarat!:
Dans pistinin üstünde hareketlerin
Bana daha çok şey istetiyor
Danstan daha fazlası var bunda
Beni ısındırma biçimin
Beni çıldırtma biçimin
Beni öldürüyor

Nakarat2:
Oh, bebeğim şıkıdım şıkıdım
Don't play şıkıdım şıkıdım
Evet bebeğim şıkıdım şıkıdım
Oh you re lithe and so pretty

Oh, bebeğim şıkıdım şıkıdım
Don't play şıkıdım şıkıdım
Evet bebeğim şıkıdım şıkıdım
Oh you re lithe and so pretty

Söylediklerini gizlemiyorsun
Senin yaptığın herşey
Ve oynadığın tüm oyunları seviyorum
Herşey senin için

Oh, bebeğim şıkıdım şıkıdım
Don't play şıkıdım şıkıdım
Evet bebeğim şıkıdım şıkıdım
Oh you re lithe and so pretty

Oh, bebeğim şıkıdım şıkıdım
Don't play şıkıdım şıkıdım
Evet bebeğim şıkıdım şıkıdım
Oh you re lithe and so pretty

Dudaklarından bir öpücük çalmak istiyorum
Ve sonra biz daha ileri gideriz bundan
Bebeğim sen birtanesin sadece birtane

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder