artworks-000133978357-v17afy-t500x500

Step out into the sun
Güneşe çıkarken
Skies above they radiate me
Onlar gökyüzünün üzerinden bana ışık saçarlar
Lift up, carry the love
Yükselt ,aşkını taşı
Do you know?
Biliyor musun ?

That I’ve been out of my mind
Aklımdan çıkmıştı
This slow life I’m waiting for you
Bu yavaş yaşam seni beklerken
To swing me all of your line
Senin tüm çizgilerinde beni döndür
Do you know?
Biliyor musun ?

Since I’ve been walking solo
Yalnız yürüdüğümden beri
Dreaming you were back home
Eve geri dönmeni hayal ediyorum
I find getting down low
Aşağı eğilmenin yolunu arıyorum
Hide until tomorrow
Yarına kadar saklanarak

Come back into the good life
İyi bir yaşama geri dön
Lose these hazy love lies
Bu puslu aşk yalanlarını yok et
I’ve been chasing my mind
Aklımı takip ediyordum
Lonely in the cold nights
Yalnız başıma soğuk gecelerde

Cause I’m kicking up stones without you
Sensiz taşlara tekme atmamın nedeni
Can’t pick up the phone without you
Sensiz telefonları toplayamam
I’m a little bit lost without you
Sensiz bir nebze kayıbım
Without you
Sensiz

And I’m digging down holes without you
Ve sensiz delikleri kazıyorum
Can’t be on my own without you
Sensiz kendim olamam
I’m a little bit lost without you
Sensiz bir nebze kayıbım
Without you
Sensiz

Hold me close when it’s over
Her şey sona erdiğinde yanında tut beni
Life goes slow loving sober
Hayat yavaş sevgi ayık sürer
Feel my bones getting older
Kemiklerimin daha yaşlı olduğunu hissediyorum
Sadness grows when you’re cold
Sen soğuduğunda üzgünlük büyüyor

Cause I am one step heavy and two steps high
Ben ağır bir adımım ve sen iki basamak yukarıdasın
Hold it steady with you by my side
Sürekli benim tarafımda seninle kalayım
One step heavy and two steps high
Bir basamak ağır ve iki basamak yüksek
Two steps high
İki basamak yüksek

Without you
Sensiz
Without you
Sensiz
I’m a little bit lost without you
Sensiz bir nebze kayıbım
Without you
Sensiz