BACK-TO-SLEEP

[Verse 1] I know it’s late, I know it’s late

Biliyorum geç oldu ,biliyorum geç oldu

And baby I can’t focus, focus

Ve bebeğim ben odaklanamıyorum,odaklanamıyorum

I just flew in, in town today

Bugün sadece kasabaya uçtum

I’m hoping that you notice, did you notice?

Fark etmeni umuyorum , fark ettin mi ?

I just posted my landing, oh

Sadece inişimi ilan ettim ,oh

Wondering if the same old understanding, stands

Hala eski anlayışın olsaydı dayanacak mıyız merak ediyorum [Pre-Chorus] I know you got work pretty early, I’ll be around ’bout 3:30

Biliyorum çalışmak için oldukça erken,3:30 da oralarda olacağım

Usually you done by one, so baby when I wake you up

Genellikle birileri uyandırır seni , seni uyandırdığımda [Chorus] Just let me rock, fuck you back to sleep girl

Sadece şok etmeme izin ver,siktir uykucu kıza geri dön

Don’t say a word no, don’t you talk

Bir kelime söyleme hayır konuşma

Just hold on tight to me girl

Sadece beni sıkıca bağla bebeğim

Fuck you back to sleep girl rock you back

Siktir seni şok edebildiğim uykucu kıza geri dön [Verse 2] Now where you at? Just dropped my bags

Sen şimdi neredesin ?sadece çantalarımı düşürdün

I’m coming through to meet ya, oh yeah, to meet ya oh

Seninle buluşmak için geliyorum,oh evet,seninle buluşmaya

I know you’re almost half asleep but you know I might just need ya

Biliyorum sen gününde neredeyse yarısını uyuya kaldın ama sen biliyorsun sana ihtiyacım olduğunu

Girl I need ya, oh

Kızım sana ihtiyacım var

Gon’ gimme that spare key, oh

Yedek anahtarı vermeye git

But if you keep the door unlocked, be ready, oh

Ama kapıyı kilitli tutarsan,hazır ol, oh [Bridge] Ain’t sorry that I woke ya, I ain’t sorry ’bout ya job

Seni uyandırdığım için özür dilemem,senin mesleğinde özür dilemek yok

Call sick in the morning so I can get a little bit more of your love

Sabahları hastalanığında ara, bu yüzden aşkını biraz da olsa anlarım

I know you want me, how you feel me cause you never disagree

Biliyorum beni istiyorsun,bana asla uymaman beni nasıl hissettiriyor

So when you wake from your sleep, girl

Bu yüzden uykunu alarak uyandığında ,kızım