İngilizce Türkçe Sözlük







26 Aralık 2015 Cumartesi

Bob Marley No Woman, No Cry Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)

LYRİCS:

No, woman, no cry;
No, woman, no cry;
No, woman, no cry;
No, woman, no cry.

'Cause - 'cause - 'cause I remember when a we used to sit
In a government yard in Trenchtown,
Oba - obaserving the 'ypocrites - yeah! -
Mingle with the good people we meet, yeah!
Good friends we have, oh, good friends we have lost
Along the way, yeah!
In this great future, you can't forget your past;
So dry your tears, I seh. Yeah!

No, woman, no cry;
No, woman, no cry. Eh, yeah!
A little darlin', don't shed no tears:
No, woman, no cry. Eh!

Said - said - said I remember when we used to sit
In the government yard in Trenchtown, yeah!
And then Georgie would make the fire lights,
I seh, logwood burnin' through the nights, yeah!
Then we would cook cornmeal porridge, say,
Of which I'll share with you, yeah!
My feet is my only carriage
And so I've got to push on through.
Oh, while I'm gone,
Everything's gonna be all right!
Everything's gonna be all right!
Everything's gonna be all right, yeah!
Everything's gonna be all right!
Everything's gonna be all right-a!
Everything's gonna be all right!
Everything's gonna be all right, yeah!
Everything's gonna be all right!

So no, woman, no cry;
No, woman, no cry.
I seh, O little - O little darlin', don't shed no tears;
No, woman, no cry, eh.

No, woman - no, woman - no, woman, no cry;
No, woman, no cry.
One more time I got to say:
O little - little darlin', please don't shed no tears;
No, woman, no cry.

TÜRKÇE ÇEVİRİ:

Kadın yok,Ağlamak yok
Kadın yok,Ağlamak yok
Kadın yok,Ağlamak yok
Kadın yok,Ağlamak yok

Çünkü,çünkü,çünkü ben bir zamanlar oturdğumuzu hatirliyorum
Trenchtown'taki hükümetin bahçesinde
Çevirilmemiş kısım
Tanıştığınız iyi arkadaşlarınıza kaynaşın,
Sahip olduğumuz iyi arkadaşlar,kaybettiğimiz iyi arkadaşlar
Yol boyunca,evet
Bu harika gelecekte,geçmişini unutamazsın
Göz yaşlarını temizle ,evet görüyorum

Kadın yok,Ağlamak yok
Kadın yok,Ağlamak yok
Kadın yok,Ağlamak yok
Kadın yok,Ağlamak yok

Dedi,dedi, Dedi çünkü ben bir zamanlar oturdğumuzu hatirliyorum
Trenchtown'daki hükümetin bahçesinde,
Ve sonra Georgie yangın ışıkları yapacaktı
Çevirilmemiş kısım
Sonra biz mısır unu lapası pişirirdik,dedi
Hani şu seninle paylaştığım,
Ayaklarım benim tek nakliye aracım
ve ben bunun sayesinde ilerledim
Oh,Ben yokiken
Herşey iyi olacak!
Herşey iyi olacak!
Herşey iyi olacak!
Herşey iyi olacak!,evet
Herşey iyi olacak!
Herşey iyi olacak!
Herşey iyi olacak!
Herşey iyi olacak!,evet
Herşey iyi olacak!

Demekki kadın yok ağlama yok
Kadın yok ,ağlama yok
Görüyorum, küçük, küçük sevgilim,Göz yaşlarını dökme
Kadın yok ,ağlama yok

Kadın yok ,ağlama yok-Kadın yok ,ağlama yok-Kadın yok ,ağlama yok-
Kadın yok ,ağlama yok
Birkezdaha söylemek zorundayim
Küçük, küçük sevgilim,Göz yaşlarını dökme
Kadın yok ,ağlama yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder