İngilizce Türkçe Sözlük







27 Aralık 2015 Pazar

Modern Talking Don't Make Me Blue Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)

LYRİCS:

Don't make me blue - don't make me blue

I can't forget moments of love
I'm not too old to dream, you're in my heart
I can't forget, these love and tears
Your make up was wet, turn back the years
Oh I can't forget you babe, you know it's true
Oh I can't forget you girl, we are more than two

Don't make me blue
When the sky is grey
And I wanna fly
With you night and day
Don't leave me here
Seas in my eyes
Don't let it end
My paradise

Oh I don't care-what people say
I'm walking through these walls, if that's my way
Like snow in June, love is hard to find
And I know for sure, this girl is mine
Oh I can't forget you babe, you know it's true
Oh I can't forget you girl, we are more than two

Don't make me blue - (don't make me blue)
When the sky is grey (when the sky is grey)
And i wanna fly
With you night and day
Don't leave me here (don't leave me here)
Seas in my eyes (seas in my eyes)
Don't let it end
My paradise

Don't make me blue

TÜRKÇE ÇEVİRİ:

Beni üzme, beni üzme

Aşıkkenki zamanları unutamam
Hayal kurmak için yaşlı değilim, sen gönlümdesin
Bu aşkı ve göz yaşlarını unutamam
O zamanlar makyajın ıslaktı
Oh seni unutamıyorum bebeğim, bu doğru biliyorsun
Oh seni unutamıyorum sevgilim, biz sadece iki kişi değiliz

Beni üzme
Hava kapalıyken
Ve uçmak istiyorum
Gece gündüz seninle
Beni burada bırakma
Gözlerimde yaşlar sel olurken
Bitmesine izin verme
Cennetim benim

Oh insanların ne dediği umrumda değil
Eğer yolum buysa, duvarların üstüne yürüyeceğim
Haziranda yağan kar gibi, aşk zor bulunuyor
Ve ben bu kızın bana ait olduğundan eminim
Oh seni unutamıyorum bebeğim, bu doğru biliyorsun
Oh seni unutamıyorum sevgilim, biz sadece iki kişi değiliz

Beni üzme, beni üzme
Hava kapalıyken, hava kapalıyken
Ve uçmak istiyorum
Gece gündüz seninle
Beni burada bırakma, beni burada bırakma
Gözlerimde yaşlar sel olurken, sel olurken
Bitmesine izin verme
Cennetim benim

Beni üzme

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder