İngilizce Türkçe Sözlük







28 Aralık 2015 Pazartesi

Depeche Mode Lie To Me Şarkı Sözleri (Türkçe Çeviri)

LYRİCS:

Come on and lay with me
Come on and lie to me
Tell me you love me
Say I'm the only one

Experiences have a lasting impression
But words once spoken
Don't mean a lot now
Belief is the way
The way of the innocent
And when I say innocent
I should say naive
So lie to me
But do it with sincerity
Make me listen
Just for a minute
Make me think
There's some truth in it

Promises made for convenience
Aren't necessarily
What we need
Truth is a word
That's lost its meaning
The truth has become
Merely half-truth
So lie to me
Like they do it in the factory
Make me think
That at the end of the day
Some great reward
Will be coming my way

TÜRKÇE ÇEVİRİ:

Hadi gel ve benimle uzan.
Hadi gel ve bana yalan söyle.
Beni sevdiğini söyle.
Benim tek olduğumu söyle.

Deneyimler kalıcı izlenimler bırakır.
Ama daha önce söylenen kelimeler,
Artık pek de bir şey ifade etmiyor.
İnanç bir şekil,
Masumiyetin bir şekli.
Ve ben masumiyet dediğimde,
Saf olanlardan bahsediyorum.
Bu yüzden bana yalan söyle.
Ama bunu samimi olarak yap.
Seni dinlememi sağla.
Sadece bir dakikalığına,
Söylediklerinin içinde biraz doğru olduğunu,
Düşünmemi sağla.

Kolaylık olsun diye söylenilmiş sözlerin,
İhtiyacımız olan şeyler olması gerekli değil.
Gerçek (doğru) anlamını kaybeden bir kelime.
Gerçek sadece yarı-gerçek olmuş.
Bu yüzden bana yalan söyle.
Fabrikada yaptıkları gibi.
Günün sonunda,
Yoluma iyi bir ödülün çıkacağını düşünmemi sağla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder