Tori_Kelly_Should've_Been_Us_cover
Walking round with my head down
Kafam aşağıda tur atıyorum
But I can’t hide with these high heels on
Ama bu yüksek topuklarla gizlenemem
Downtown in a thick crowd
Aşağı kasabada yoğun bir kalabalık
But it’s just you that my mind is on
Ama kafamdaki sadece sensin
Dressed up, got my heart messed up
Süslendim,kalbim karıştı
You got yours and I got mine
Senin var ve benim var
It’s unfair that I still care
Haksızlık ben hala ilgileniyorum
And I wonder where you are tonight
Ve geceleri nerede olduğunu merak ediyorum

Thinking it could be different
Farklı olabildiğini düşünüyorum
But maybe we missed it yea
Ama belki biz gerçekten özledik
Thinking it could be different
Farklı olabildiğini düşünüyorum
It could, it could
Olabilirdi,olabilirdi

It should’ve been us
Biz bize sahip olmalıydık
Shoulda been a fire, shoulda been the perfect storm
Bir ateşimiz olmalıydı,mükemmel fırtına olmalıydı
It should’ve been us
Biz bize sahip olmalıydık
Coulda been the real thing, now we’ll never know for sure, ooh
Gerçek şeyler olabilirdi,şimdi biz kesinliğini asla bilemeyeceğiz
We were crazy, but amazing, baby we both know
Biz deliydik,ama bebeğim birbirimizi biliyorken harikaydık
It should’ve been us, us
Biz bize sahip olmalıydık,bize
It, it, it should’ve been us
Biz bize sahip olmalıydık

Back and forth like a tug of war
Geri ve ileri gibi savaşın bir mücadelesi
What’s it all for, do I want it back
Tüm bunlar ne için,daha ne isterim
I still got a little flame for ya
Hala senin için biraz kızarıyorum
Even though you drove me mad
Beni deliye çevirsene rağmen
Now and then,
Şimdi ve sonra
I pretend that it’s you when I close my eyes
Gözlerimi kapadığımda seni görür gibi yapıyorum
You got yours, I got mine
Senin var ,benim var
But I wonder where you are tonight
Ama geceleri nerede olduğunu merak ediyorum

Oh oh, oh oh
It should’ve been us
Biz bize sahip olmalıydık
Oh oh, oh oh
You know it should’ve been us
Biliyorsun biz bize sahip olmalıydık
Oh oh, oh oh
It should’ve been us
Biz bize sahip olmalıydık
It, it, it should’ve been us
Biz bize sahip olmalıydık