İngilizce Türkçe Sözlük







4 Mart 2018 Pazar

Lauren Sanderson – Written In the Stars (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 7

Written In the Stars (Yıldızlara Yazıldı)

It’s written in the sky like that
Bu bunun gibi gökyüzünde yazıldı
Why you hide like that
Neden bunu böyle saklıyorsun
It’s written in the stars like that
Bu yıldızlara bunun gibi yazıldı
Catchin’ scars like that
İzleri böyle yakalıyorum

Your heart
Kalbin
So bold, so cold, so thrown
Çok küstah, çok soğuk, çok bükülmüş
You fight right back
Hemen kavga ediyorsun
It doesn’t have to be so cold
Çok soğuk olmak zorunda değil
& You don’t have to feel alone
Ve yalnız hissetmek zorunda değilsin

I know it’s hard
Biliyorum bu zor
I know that your guard’s up
Gardının hazır olduğunu biliyorum
You’ve been fightin’ for so long
Çok uzun zamandır savaşıyorsun
I know you been chasing cars, wasted hearts
Biliyorum, arabalaları, harcanmış kalpleri takip ediyorsun
You been drinking til it’s gone
Gidene kadar içiyorsun

But I’ve never seen your eyes like that
Ama senin gözlerini hiç böyle görmedim
Findin’ diamonds in the dust
Toz içinde elmasları arıyorum
I’ve never seen a rose turn black
Gülün siyaha döndüğünü hiç görmedim
Til it’s lust mistaking love
Bu aşkın şehvet hatası olana kadar

It’s written in the sky like that
Bu bunun gibi gökyüzünde yazıldı
Why you hide like that
Neden bunu böyle saklıyorsun
It’s written in the stars like that
Bu yıldızlara bunun gibi yazıldı
Catchin’ scars like that
İzleri böyle yakalıyorum

Your heart
Kalbin
So bold, so cold, so thrown
Çok küstah, çok soğuk, çok bükülmüş
You fight right back
Hemen kavga ediyorsun
It doesn’t have to be so cold
Çok soğuk olmak zorunda değil
& You don’t have to feel alone
Ve yalnız hissetmek zorunda değilsin

Lemme rock a little bit
Biraz sallamama izin ver
Lemme rap a little bit
Hafifçe vurmama izin ver
Lemme take a sec to talk about my past a little bit
Biraz geçmişimden konuşmama izin ver

Lemme cry a little bit
Biraz ağlamama izin ver
& Type a little bit
Ve biraz yazına
Send you back to times when I would lie a little bit
Sana biraz yalan söylerken seni geri gönderirim

Bout the drugs and the pills and the
Uyuşturucular ve haplar ve
The medications
İlaçlar hakkında
I would dream of the alterations
Değişiklik hayali kuracağım
I, well, I just wanted to be
Ben, peki, ben sadece olmak istedim
Any, anyone but me
Kimse, ama ben

I promise I’m honest
Söz veriyorum dürüst olacağım
I’m on this
Bunda
I learned how to see
Nasıl göreceğimi öğrendim
Well that it’s written in the stars
Peki yıldızlara yazılmış

& We are the definers of our own lives
Kendi hayatlarımızın tanımlayıcısıyız
& We are the deciders of our own minds
Kendi zihinlerimizin karar vericisiyiz
Tell me why
Söyle neden
You would give up on yourself
Kendinden vazgeçecek misin
Please don’t give up on yourself
Lütfen kendinden vazgeçme

Was easy to blame someone else
Birilerini suçlamak kolaydı
For the things that I felt
Hissettiğim şeyler için

It’s written in the sky like that
Bu bunun gibi gökyüzünde yazıldı
Why you hide like that
Neden bunu böyle saklıyorsun
It’s written in the stars like that
Bu yıldızlara bunun gibi yazıldı
Catchin’ scars like that
İzleri böyle yakalıyorum

Your heart
Kalbin
So bold, so cold, so thrown
Çok küstah, çok soğuk, çok bükülmüş
You fight right back
Hemen kavga ediyorsun
It doesn’t have to be so cold
Çok soğuk olmak zorunda değil
& You don’t have to feel alone
Ve yalnız hissetmek zorunda değilsin

You don’t have to feel alone
Yalnız hissetmek zorunda değilsin
You don’t have to feel alone
Yalnız hissetmek zorunda değilsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder