İngilizce Türkçe Sözlük







10 Mart 2018 Cumartesi

Nelly – Just a Dream (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 17

I was thinkin ’bout her, thinkin ’bout me
Thinkin ’bout us, where we gon’ be?
Opened my eyes, yeah
It was only just a dream
So I travel back, down that road
Will she come back? No one knows
I realize, yeah
It was only just a dream

Onu ve kendimi düşünüyordum
Bizi ve gidişatımızı düşünüyordum
Gözlerimi açtım evet
Sadece bir rüyaymış
O yola tekrardan gittim
Gelecek mi? Kim bilir
Fark ettim ki
Sadece bir rüyaymış

I was at the top and now it’s like I’m in the basement
Number one spot, now she found her a replacement
I swear now I can’t take it
Knowin somebody’s got my baby
And now you ain’t around, baby I can’t think
I shoulda put it down, shoulda got that ring
Cause I can still feel it in the air
See her pretty face, run my fingers through her hair
My love of my life
My shorty, my wife
She left me, I’m tight
Cause I knew that it just ain’t right

Üstteydim eskiden,şimdi ise bodrum katında gibiyim
Bir numaraydım ama artık yerimi başkasıyla doldurdu
Yemin ederimki artık katlanamıyorum
Bebeğimin başkasıyla olduğu düşüncesine
Artık yanımda değilsin, düşünemiyorum
Takmalıydım, bir yüzük alıp takmalıydım
Çünkü hala havada kokusu var
Onun güzel yüzünü görüyorum, parmaklarımı saçlarında gezdiriyorum
Hayatımın aşkı
Minyonum,kadınım
Beni bırakıp gitti, artık dayanıklıyım
Çünkü doğru olmadığını biliyordum

Uhh, uhh, uhh
I was thinkin ’bout her, thinkin ’bout me
Thinkin ’bout us, where we gon’ be?
Opened my eyes, yeah
It was only just a dream
So I travel back, down that road
Will she come back? No one knows
I realize, yeah
It was only just a dream

Onu ve kendimi düşünüyordum
Bizi ve gidişatımızı düşünüyordum
Gözlerimi açtım evet
Sadece bir rüyaymış
O yola tekrardan gittim
Gelecek mi? Kim bilir
Fark ettim ki
Sadece bir rüyaymış

When I be ridin man I swear I see her face at every turn
Tryin to get my Usher on but I can’t let it +Burn+
And I just hope she know that she the only one I yearn – for
My woman, oh I miss her, when will I learn?
Didn’t give her all my love, I guess now I got my payback
Now I’m in the club thinkin all about my baby
Hey, she was so easy to love
But wait, I guess that love wasn’t enough
I’m goin through it every time that I’m alone
And now I’m missin, wishin she pick up the phone
But she made a decision that she wanted to move on
Cause I was wrong

Araba sürerken yemin ederim ki her kavşakta yüzünü görüyorum
İçimdeki Usher’ı çıkarmaya çalışıyorum ama yanmasına izin veremem
Umarım hasretini duyduğum tek şeyin kendisi olduğunu biliyordur
Kadınım, onu özlüyorum, ne zaman öğreneceğim?
Ona tüm sevgimi gösteremedim, sanırım bu yüzden bedelini ödüyorum
Şimdi kulüpte onu düşünüyorum
Hey, o sevilmek için yaratılmıştı
Ama dur, sanırım sevmek yetmemişti
Yalnız olduğum her an aklımdan çıkmayacak bu
Şimdi özlüyorum, telefonu açmasını dileyerek
Ama gitmek için bir karar verdi
Ben hatalıydım

I was thinkin ’bout her, thinkin ’bout me
Thinkin ’bout us, where we gon’ be?
Opened my eyes, yeah
It was only just a dream
So I travel back, down that road
Will she come back? No one knows
I realize, yeah
It was only just a dream

Onu ve kendimi düşünüyordum
Bizi ve gidişatımızı düşünüyordum
Gözlerimi açtım evet
Sadece bir rüyaymış
O yola tekrardan gittim
Gelecek mi? Kim bilir
Fark ettim ki
Sadece bir rüyaymış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder