İngilizce Türkçe Sözlük







7 Mart 2018 Çarşamba

Lost Kings – Quit You (Türkçe Çeviri) ft. Tinashe (Çeviri)

Görüntülenme: 4

Tell me if I’m right ’cause I’ve been thinking

Haklı mıyım söyle çünkü bir süredir düşünüyordum

Every time that you reply that you been drinking

Her cevap verdiğinde içiyor oluyorsun

‘Cause the only time you think of me is when the sun is down

Çünkü beni sadece güneş battıktan sonra düşünüyorsun

Pour another glass and keep on fuckin’ me around

Bir bardak daha doldur ve beni küçük düşürmeye devam et

Woken by the window and I’m reminded that

Pencerenin yanında uyandım ve hatırladım

My thoughts under my pillow containing memories of the

Düşüncelerimin yastığımın altında olduğunu ve anılarımı içerdiğini

Places where we could have been if it were up to me

Bana kalsa gidebileceğimiz yerlerin

I guess that all your promises were just my fantasies

Sanırım senin tüm sözlerin sadece benim hayal gücümdü

Now I’m addicted to the high you put me on

Şimdi beni çıkarttığın yüksekliğe bağımlığım

The minute you arrive, I’m gone

Geldiğin an ben gidiyorum

But I’ve been mistaken, oh, you just been playing

Ama ben yanılmışım, sen sadece oynuyorsun

Still I’m addicted to the same old Coldplay song

Ben hala aynı eski Coldplay şarkısına bağımlığım

And every time you turn it on

Ve onu her açışında 

God knows I can’t fix you

Tanrı biliyor ya seni düzeltemem

But I can’t quit you

Ama senden vazgeçemem

I can’t quit you

Senden vazgeçemem

I can’t quit you

Senden vazgeçemem

Remind me once again why I’m repeating

Neden tekrarladığımı bana bir kez daha hatırlat

That we can’t be more than friends

Arkadaştan fazlası olamayacağımızı

I’m just protecting myself from the possibility that you could turn me down

Ben sadece kendimi, beni geri çevirebilme ihtimalinden koruyorum

Thinking that I’m better off if I don’t make a sound,

Sensiz daha iyi olduğumu düşünüyorum eğer sesimi çıkartmazsam

Now I’m addicted to the high you put me on

Şimdi beni çıkarttığın yüksekliğe bağımlığım

The minute you arrive, I’m gone

Geldiğin an ben gidiyorum

But I’ve been mistaken, oh, you just been playing

Ama ben yanılmışım, sen sadece oynuyorsun

Still I’m addicted to the same old Coldplay song

Ben hala aynı eski Coldplay şarkısına bağımlığım

And every time you turn it on

Ve onu her açışında 

God knows I can’t fix you

Tanrı biliyor ya seni düzeltemem

But I can’t quit you

Ama senden vazgeçemem

I can’t quit you

Senden vazgeçemem

I can’t quit you

Senden vazgeçemem

I promise, I promise, I promise myself I won’t see you again

Söz veriyorum, söz veriyorum, kendime söz veriyorum bir daha seni görmeyeceğim

Won’t answer your calls, no, not at all, or read any text that you send

Aramalarına cevap vermeyeceğim, hayır, hem de hiç, ya da gönderdiğin hiçbir mesajı okumayacağım

I promise, I promise, I promise myself this will come to an end

Söz veriyorum, söz veriyorum, kendime söz veriyorum bu son bulacak

‘Cause I can’t do this again

Çünkü bunu tekrar yapamam

No, I can’t quit you

Hayır senden vazgeçemem

No, no, no

Hayır, hayır, hayır

I can’t quit you

Senden vazgeçemem

No, I can’t quit you

Hayır, senden vazgeçemem

No, I just can’t quit you

Hayır, senden vazgeçemem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder