Marina-and-The-Diamonds-Froot-01

I know that I can’t have it all
Biliyorum her şeye sahip olamam
But without you I am afraid I’ll fall
Ama sensiz düşeceğimden korkarım
I know I’m playing with your heart
Biliyorum kalbinle oynuyorum
And I could treat you better but I’m not that smart
Ve ben sana daha iyi davranabilirdim ama ben o kadar küçük değilim

When it comes to love, you’re an easy fight
Aşk oluştuğunda , sen kolay bir kavgasın
A flower in a gun, a bird in flight
Bir silahın içinde bir çiçek , uçmakta bir kuş
It isn’t fair and it isn’t right
Bu korku değil ve doğru değil
To lead you on like it’s all alright
Sana dayanıyor gibi her şey tamam

I played with your heart
Kalbinle oynadım
And I could treat you better but I’m not that smart
Ve sana daha iyi davranabilirdim ama ben o kadar küçük değilim
You still mean everything to me
Hala benim için her şeysin
But I wanna be free
Ama ben özgür olmak istiyorum

I’ll ruin, yeah, I’ll ruin you
Mahvedeceğim, evet ,seni mahvedeceğim
I’ve been doing things I shouldn’t do
Yapmamam gerekenleri yapıyordum

[2x] Yeah, uh huh, ooh, yeah

Yeah, uh huh, ooh, yeah

It’s difficult to move on
Devam etmek zor
When nothing was right and nothing’s wrong
Hiç bir şey doğru olmadığında ve hiç bir şey yanlış olmadığında
You still can’t look me in the eye
Hala gözlerinle bana bakamazsın
‘Cause you’ve been bitten once and now you’re twice as shy
Çünkü sen bir kez ısırıldın ve şimdi iki kere utanıyorsun

I’ve had my share of beautiful men
Güzelim adamı paylaştım
But I’m still young and I wanna love again
Ama hala gencim ve tekrar aşık olmak istiyorum
It’s difficult to say goodbye
Elveda demek zor
And easier to live a lover’s lie
Ve aşkın bir yalanı yaşamaktan daha kolay

And I’ve tried to say
Ve söylemeye çalıştım
Babe, I’m gonna ruin you if you let me stay
Bebeğim seni mahvedeceğim eğer kalmama izin verirsen
You still mean everything to me, to me
Hala bana göre her şeysin ,bana göre
But I wanna be free
Ama ben özgür olmak isterim

I’ll ruin, yeah, I’ll ruin you
Mahvedeceğim, evet ,seni mahvedeceğim
I’ve been doing things I shouldn’t do
Yapmamam gerekenleri yapıyordum
[2x] Yeah, uh huh, ooh, yeah

It doesn’t feel right and it doesn’t feel fair
Doğru hissettirmiyor ve korku hissettirmiyor
When I’m planning to move on and you’re still standing there
Devam etmeye planladığımda ve sen hala burada duruyordun
Don’t wanna keep a secret but I don’t know how to keep it fair, yeah
Bir sır saklamak istemem ama korkuyu nasıl tutacağımı bilmiyorum

I’ll ruin, yeah, I’ll ruin you
Mahvedeceğim, evet ,seni mahvedeceğim
I’ve been doing things I shouldn’t do
Yapmamam gerekenleri yapıyordum

But I don’t wanna say goodbye
Ama elveda demek istemem
But, baby, I don’t wanna lie
Ama bebeğim yalan söylemek istemiyorum
To lie, to lie to you
Yalan söylemek , sana yalan söylemek
I’m a ruin
Ben bir harabeyim

[3x] Yeah, uh huh, ooh, yeah