c7476518312539016531021a30277175.1000x1000x1

I’ve cussed on a Sunday
Bir pazar lanetlendim
I’ve cheated and I’ve lied
Aldattım ve yalan söyledim
I’ve fallen down from grace
Lütuflarından aşağı düştüm
A few too many times
Bir kaç çok çok kez
But I find holy redemption
Ama kutsal bir kefaret bulurum
When I put this car in drive
Sürüşte bu arabayı koyduğumda
Roll the windows down and turn up the dial
Pencereleri aşağı çevir ve skalasını yükselt

[Chorus] Can I get a hallelujah

Şükür alabilirim

Can I get an amen

Amin alabilirim

Feels like the Holy Ghost running through ya

Kutsal hayaletten kaçmış gibi hissederim

When I play the highway FM

Otoyol radyosunu oynatırken

I find my soul revival

Ruh canlanmamı bulurum

Singing every single verse

Her şarkı versiyonunu söylerken

Yeah I guess that’s my church

Evet kilisemi tahmin ediyorum [Verse 2] When Hank bring the sermon

Hank vaaz verdiğinde

And Cash leads the choir

Ve Cash kilise korosunda yer aldığında

It gets my cold, cold heart burning

Soğudum,kalp yanması soğuğu

Hotter than a ring of fire

Ateşin bir halkasından daha sıcak

When this wonderful world gets heavy

Bu harika dünya ağırlaştığında

And I need to find my escape

Ve kaçışımı bulmaya ihtiyacım var

I just keep the wheels rolling, radio scrolling

Sadece tekerlekleri döndürdüm,radyo kaydırmaları

Until my sins wash away

Günahlarım temizlenene kadar