maxresdefault (1)

We’ll be passing by
Uğramış olacağız

And they’ll be wasting time
Ve zamanı boşa geçiriyor olacaklar

Just waiting for new
Yeni bir şeyler için bekliyoruz

And while they’re chasing darks
Ve onlar gölgeleri kovalarken

We’ll be dancing in the dusk
Biz gün batımında dans edeceğiz

Cause we’re coming through
Çünkü üstesinden geliyoruz

Whenever you need me I’m behind
Bana ihtiyacın olduğunda arkandayım

I promise to take you off to the height
Seni doruğa çıkarmaya söz veriyorum

When you feel you’ve had enough and you wasted all your love
Dayanamadığını ve tüm sevgini boşa harcadığını hissettiğinde

I’ll be here for you,here for you
Senin için burada olacağım,burada senin için

When the dog is at his bone and you run away from home
Köpek kemiğiyle uğraşırken ve sen evden kaçmışken

I’ll be here for you,here for you
Senin için burada olacağım, burada senin

Well I’m here for you,I’m here for you,you, you
Öylece buradayım senin için,senin için,senin,senin

I’m here for you,yeah, I’m here for you,you,you
Senin için buradayım,senin için buradayım,senin,senin

And while they’re on the ground
Ve onlar yerdeyken

We’ll be looking down
Biz aşağı bakacağız

Cause we found the truth
Çünkü biz gerçeği bulduk

And the fire in our hearts
Ve kalplerimizdeki ışığı

Will be blowing up the stars
Yıldızlara kadar yükselecek olan

Now we’re coming through
Şimdi üstesinden geliyoruz

Whenever you’re feeling down inside
Keyifsiz hissettiğinde

I promise to take you off to the height
Seni doruğa çıkarmaya söz veriyorum

Oh yeah,I’m here for you
Evet,senin için buradayım

And when you feel you’ve had enough and you’ve wasted all your love
Dayanamadığını ve tüm sevgini boşa harcadığını hissettiğinde

I’ll be here for you
Burada olacağım senin için

Well I’m here for you,I’m here for you,you,you
Öylece burada olacağım senin için,senin için burada olacağım,senin,senin

I’m here for you,yeah,I’m here for you,you, you
Senin için burada olacağım,senin için burada olacağım,senin,senin