bc59e41771d6bf904d80e4b1e80cc0ed.600x600x1

There was a time when I was alone
Yalnız olduğum zaman bir zaman vardı
Nowhere to go and no place to call home
Hiç bir yere gidemezdim ve ev denilen hiç bir yer yoktu
My only friend was the man in the moon
Benim tek arkadaşım aydaki adamdı
And even sometimes he would go away, too
Ve hatta bazen o da uzaklara gidebilirdi

Versiyon 1
Then one night, as I closed my eyes,
Sonra bir gece gözlerimi kapattığımda
I saw a shadow flying high
Yüksekte uçan bir gölge gördüm
He came to me with the sweetest smile
En tatlı gülüşü ile bana geldi
Told me he wanted to talk for awhile
Bir süreliğine konuşmak istediğini bana söyledi
He said, “Peter Pan—that’s what they call me.
O dedi ki ‘ Peter Pan diye çağırırlar
I promise that you’ll never be lonely.”
Söz veriyorum asla yalnız olmayacaksın
And ever since that day…
Ve o güne kadar

[Chorus] Nakarat

I am a lost boy from Neverland

Neverland gelen kayıp bir çocuğum

Usually hanging out with Peter Pan

Genellikle Peter Pan ile takılırım

And when we’re bored we play in the woods

Ve sıkıldığımızda biz ormanda oynarız

Always on the run from Captain Hook

Daima Kaptan Kanca’dan kaçarız

“Run, run, lost boy,” they say to me,

Onlar bana ‘koş ,koş,kayıp çocuk ‘der

“Away from all of reality.”

‘Hepsi gerçeklikten uzaklıkta ‘

He sprinkled me in pixie dust and told me to believe
O bana peri tozu serper ve inanmamı söyler
Believe in him and believe in me
Ona inanmamı ve ona inanmamı
Together we will fly away in a cloud of green
Birlikte yeşilden bir bulutta uzağa uçaçağız
To your beautiful destiny
Senin güzel kaderine
As we soared above the town that never loved me
Beni asla sevmediğin kasabanın üzerine uçarken
I realized I finally had a family
Ben sonunda bir ailem olduğunu fark ettim
Soon enough we reached Neverland
Yakında Neverland’a ulaşacağız
Peacefully my feet hit the sand
Umutlu bir şekilde ayaklarım kuma vuracak
And ever since that day…
Ve o güne kadar

Neverland is home to lost boys like me
Neverland benim gibi kayıp oğlanların evidir
And lost boys like me are free
Ve kayıp erkekler benim gibi özgürdür
[2x] Peter Pan, Tinker Bell, Wendy Darling,
Even Captain Hook—
Hatta Kaptan Kanca
You are my perfect story book
Sen benim mükemmel hikaye kitabımsın
Neverland, I love you so,
Neverland seni çok severim
You are now my home sweet home
Sen şimdi benim güzel evimdesin
Forever a lost boy at last
Sonsuza kadar sonunda bir kayıp oğlanım
And for always I will say…
Ve daima söyleyeceğim