empire

Walking on a dream
Bir rüyada yürürken
How can I explain
Nasıl açıklayabilirim
Talking to myself
Kendi kendime konuşurken
Will I see again
Ben tekrar görecek miyim

We are always running for the thrill of it thrill of it
Heyecan içerisinde heyecan arıyoruz daima
Always pushing up the hill searching for the thrill of it
Heyecanı ararken daima tepelere yükseliyoruz
On and on and on we are calling out and out again
Üste ve üste ve üste sesleniyoruz ve tekrar sesleniyoruz
Never looking down I’m just in awe of what’s in front of me
Asla aşağı bakmadan önümüzde ne olacağı korkusundayım

Is it real now
Şimdi bu gerçek mi
When two people become one
İki insan bir olduğunda
I can feel it
Ben onu hissedebilirim
When two people become one
İki insan bir olduğunda

Thought I’d never see
Asla görmeyi düşünmemiştim
The love you found in me
Aşkın beni bulmasını
Now it’s changing all the time
Şimdi bütün zamanım değişiyor
Living in a rhythm where the minutes working overtime
Dakikaların fazla mesaiyle çalıştığı yerde bir ritim içerisinde yaşıyorum

Catch me I’m falling down
Aşağı düşerken beni yakala
Catch me I’m falling down
Aşağı düşerken beni yakala

Don’t stop just keep going on
Sadece devam etmeyi bırakma
I’m your shoulder lean upon
Omzunun üzerine uzanıyorum
So come on deliver from inside
Bunun için içimden teslim olmaya gel
All we got is tonight that is right ’till first light
Bu gece tüm yaptıklarımız ilk ışıklara kadar doğruydu