1200x630bf

Thought I could leave you cause I felt my heart numbing
Seni terk edebileceğimi zannettim çünkü kalbimin duygusuzlaştığını hissettim
It hits so deep,I closed my eyes and I just took off running
Kalbim çok derin çarpıyor,gözlerimi kapattım ve sadece koşarak kaçtım

I turned around and saw the look on your face
Geriye döndüm ve yüzündeki bakışı gördüm

So I stayed,stayed
Bu nedenle kaldım,kaldım

But I don’t need you and you should know that,baby
Ama sana ihtiyacım yok ve bilmelisin ki bebeğim

It’d take a miracle for you to really try and change me
Gerçekten gayret etmek ve beni değiştirmek için sana mucize gerekti

And I feel sorry for the look on your face
Ve yüzündeki bakış için kendimi üzüntülü hissediyorum

So I stayed,stayed
Bu yüzden kaldım,kaldım

So I stayed,stayed
Bu yüzden kaldım,kaldım

So I stayed,stayed
Bu yüzden kaldım,kaldım

You wanna leave her,don’t wanna hurt nobody
Onu terketmek istiyorsun,hiç kimseyi incitmek istemiyorsun

I don’t believe a single word you say or that you’re sorry
Söylediğin tek bir kelimeye ya da üzgün olduğuna inanmıyorum

Why can’t I say no to the look on your face?
Neden yüzündeki bakışa hayır diyemiyorum?

I just stay,stay
Sadece kalırım,kalırım

So I stayed,stayed
Bu yüzden kaldım,kaldım

So I stayed,stayed
Bu yüzden kaldım,kaldım

You push me away,push me away
Beni bir kenara itiyorsun,bir kenara itiyorsun

But I always stay, I always stay,yeah
Ama her zaman kalırım,her zaman kalırım, evet

You push me away, push me away
Beni bir kenara itiyorsun,bir kenara itiyorsun

But I always stay,I always stay
Ama her zaman kalırım, her zaman kalırım,evet

You push me away,push me away
Beni bir kenara itiyorsun,bir kenara itiyorsun

But I always stay,I always stay, yeah
Ama her zaman kalırım, her zaman kalırım, evet

You push me away,push me away
Beni bir kenara itiyorsun,bir kenara itiyorsun

But I always stay,I always stay, yeah
Ama her zaman kalırım, her zaman kalırım, evet

But will you?But will you?But will you?
Ama sen kalacak mısın ?Ama sen kalacak mısın?Ama sen kalacak mısın?

So I stayed,stayed
Bu yüzden kaldım,kaldım

So I stayed,stayed
Bu yüzden kaldım,kaldım

I stay,I stay
Kalırım,kalırım

Oh why,do I stay?
Oh neden kalırım ?

So I stayed,stayed
Bu yüzden kaldım,kaldım