marina-immortal-600x600

I wanna be immortal
Ölümsüz olmak isterim
Like a God in the sky
Gökyüzündeki bir Tanrı gibi
I wanna be a silk flower
İpek bir çiçek olmak isterim
Like I’m never gonna die
Asla ölmeyecekmiş gibi
I wanna live forever
Sonsuza kadar yaşamak isterim
Forever in your heart
Kalbinde sonsuza kadar
And we’ll always be together
Ve biz daima birlikte olacağız
From the end to the start
Başlangıçtan sona kadar

That’s what we do it for
Biz bunun için ne yapmalıyız
To reserve a place
Bir yer ayırmalıyız
It’s just another part of the human race
Sadece insan ırkının başka kısımları
That’s what we do it for
Bunun için ne yapmalıyız
To reserve a space
Biz uzay ayırmalıyız
In history, it’s just
Tarihte sadece
Part of the human race, race
İnsan ırkının bir kısmı
(Race, race, race, race, race, race)
(Irk,ırk,ırk,ırk,ırk,ırk)

NAKARAT
I’m forever chasing
Sonsuza kadar takip edeceğim
After time but everybody dies, dies
Bir süre sonra herkes ölür ama ölür
If I could buy forever at a price
Eğer bir sonsuza kadar bir fiyata satın alabilseydim
I would buy it twice, twice
İki kes satın almış olacaktım iki kez
But if the earth ends in fire
Ama eğer dünya ateşte sona ererse
And the seas are frozen in time
Ve denizler zamanında donarsa
There’ll be just one survivor
Burada sadece birimiz hayatta kalacağız
The memory that I was yours
Senin olduğum an
And you were mine
Ve senin benim olduğun
Everybody dies, dies
Herkes ölür,ölür
Chasing after time, time
Bir süre sonra takip ederim

When you love somebody
Sen bazılarına aşık olduğunda
They’ll always leave too soon
Onlar çok yakın zamanda ayrılacaklar
But a memory, a memory
Ama bir an ,bir an
Can make a flower bloom
Bir çiçek açabilir mi
We wanna be remembered
Biz hatırlamak isteriz
Don’t wanna live in vain
Boşuna yaşamak istemeyiz
But nothing lasts forever
Ama hiç bir şey sonsuza kadar sürmez
This world is in a losing game
Bu dünya kayıp bir oyun içinde

I wanna mean something to somebody else
Bazıları için bazı şeyleri anlamak isterim
Feel a significance in the real world
Gerçek dünyanın bir önemini hissederim
It’s not enough to live out a lucky life
Şanslı bir hayat yaşamak için yeterli değil

No I don’t wanna be afraid,
Hayır korkmak istemiyorum
Afraid to die, die, die
Ölmekten korkmak,ölmekten,ölmekten
I just wanna be able to say
Sadece mümkün olabileceğini söylemek istiyorum
That I have lived my life, life
Öyle ki hayatımı yaşadım
Oh, all the things that humans do
Ohh tüm bu şeyleri insanlar yapar
To leave behind a little proof
Arkasından ayrılmak için küçük bir ispat
But the only thing that doesn’t die is love, love, love
Ama ölmemek için tek şey var aşk,aşk,aşk
Love, love
Aşk,aşk

So keep me alive
Öyleyse beni canlı tut
So keep me alive
Öyleyse beni canlı tut
So keep me alive, alive
Öyleyse beni canlı tut,canlı