A Girl Like Me - Rihanna

Some girls play the game
They all walk and talk
And they dress the same
Nothin’ New To Say
Don’t they realize
That it’s so easy to see
Right though there disguise
Makes me wonder why
When the whole worlds turnin left
It’s when I’m goin right
I need someone to let me be
Just who I am inside

Bazı kızlar oyun oynar
Onların hepsi yürür ve konuşurlar
Ve aynı giyinirler
Söyleyecek yeni hiçbir şeyleri yok
Bunu görmek çok kolay
Doğru olmasına rağmen orada gizleniyorlar
Bu beni meraklandırıyor
Bütün dünya sola döndüğünde
Benim için sağa gitme zamanı
Bana izin verecek birisi lazım
İçimde aslında nasıl biri olduğuma

`Cause a girl like me
Is just a lil’ different from all the rest
And a girl likes me
Never gonna settle for Second Best
Could it be a boy like you
That would give me anything
If I asked him to
To take all my dreams
And Make them true
Show me all the reasons that you
Ought to be with a girl like me
Just like me

Çünkü benim gibi bir kız
Tüm geriye kalanlardan biraz farklıdır
Ve beni beğenen bir kız
İkinci En İyi ye razı olmaz
Ve senin gibi bir erkek
Bana herşeyini verirdi
Eğer ondan isteseydim
Tüm rüyalarımı alması
ve onları gerçekleştirmesi için
Sahip olduğun tüm gerekçeleri göster
Benim gibi bir kızla olabilmek için
Sadece benim gibi

Possibility
Got me trippin Thinkin’ of what could be
Between you and me
Still I need to know
Should I keep this feelin Or let it go
I can’t wait no more
So now’s the time
To speak your mind
And Show me what you feel
So tell me if you
Want to take a chance
On something real

İhtimaller
Beni düşündürüyor, nasıl olacağını düşündürüyor
sen ve benim aramızdakileri
Hala bilmem gerekiyor
Bu duyguyu devam ettirmeli miyim?
Yoksa vaz mı geçmeliyim?
Daha fazla bekleyemem
Yani artık zamanıdır
Aklındakileri konuşmanın
Ve bana hissettiklerini göstermenin
Bu yüzden haberim olsun
Bir şans istersen
Gerçek bir şey için

`Cause a girl like me
Is just a lil’ different from all the rest
And a girl likes me
Never gonna settle for Second Best
Could it be a boy like you
That would give me anything
If I asked him to
To take all my dreams
And Make them true
Show me all the reasons that you
Ought to be with a girl like me
Just like me

Çünkü benim gibi bir kız
Tüm geriye kalanlardan biraz farklıdır
Ve beni beğenen bir kız
İkinci En İyi ye razı olmaz
Ve senin gibi bir erkek
Bana herşeyini verirdi
Eğer ondan isteseydim
Tüm rüyalarımı alması
ve onları gerçekleştirmesi için
Sahip olduğun tüm gerekçeleri göster
Benim gibi bir kızla olabilmek için
Sadece benim gibi

Mirror Mirror on the wall
Catch me now before I fall
I wish I may, I wish I might
Find the Answer here tonight
Mirror Mirror on the wall
Catch me now before I fall
I wish I may, I wish I might
Find the Answer here tonight

When the whole world’s turnin left
It’s when I’m going right
I need someone to let me be
Just who I am inside

Ayna ayna güzel ayna
Şimdi beni tut düşmeden önce
Keşke olsaydı,keşke olabilseydi
Şimdi beni tut düşmeden önce
Keşke olsaydı,keşke olabilseydi
Bu gece ki cevabı bul

Bütün dünya sola döndüğünde
Benim için sağa gitme zamanı
Bana izin verecek biri lazım
İçimde aslında nasıl biri olduğuma