İngilizce Türkçe Sözlük







9 Mart 2016 Çarşamba

Ferman Akgül İstemem Söz Sevmeni Şarkı Sözleri

Ferman Akgül İstemem Söz Sevmeni Şarkı Sözleri

Alacakaranlığım

Varla yok arası

Zindandan hallice

Kibirli yalnızlığım

Yaş hala tutuşmuyor

Kederim hasret olmuyor

Zaman demir almıyor

Yeniliyor kızgınlığım

İlelebet aşk bu bendeki

Kör olası yaktı içimi

Ara sıra uğra kalbime

Oyunun içinde tut beni

Ziyadesiyle şerdeyim

Gece gündüz oldu

Bir yalansa kefaletim

Ödeyeli çok oldu

Hani zamandı tek çare

Devrildim şişelerce

Kabulüm mesafene

Bir gecelik olmak nedir öğret

Duymasın kimse

İlelebet aşk bu bendeki

Kör olası yaktı içimi

Ara sıra uğra kalbime

Oyunun içinde tut beni

İstemem söz sevmeni

Alacakaranlığım

Varla yok arası

Zindandan hallice

Kibirli yalnızlığım

İlelebet aşk bu bendeki

Kör olası yaktı içimi

Ara sıra uğra kalbime

Oyunun içinde tut beni

Ziyadesiyle şerdeyim

Gece gündüz oldu

Bir yalansa kefaletim

Ödeyeli çok oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder