5c52b1b02e382dc74d94a13520e4b686.1000x1000x1

You’ve got it in the palm of your hands
Ellerinin içinde bir şey var
It’s slipping through your fingers like sand
Parmakların sandal gibi kayıyor
‘Cause they don’t understand who you are
Çünkü onlar kim olduğunu anlamazlar
Doesn’t matter as long as I am your star, star
Ben senin yıldızın olduğum sürece önemi yok

Yeah, I know that I need the gold
Evet altınlara ihtiyacım var biliyorum
But what I love can’t be bought or sold
Ama satın alınacak ve ya satılacak olmayana aşık olurum

Don’t think I want what I used to want
Ne istediysem düşünmeden isterim
Don’t think I need what I used to need
Neye ihtiyacım varsa düşünmeden isterim
Don’t think I want what I used to want
Ne istediysem düşünmeden isterim
Don’t think I see what I used to see
Ne görürsen düşünmeden isterim

I’ve been waiting, waiting for the penny to drop
Kuruşların düşmesini bekliyordum
I’ve been working, working to get back what I lost
Ne kaybettiysem geri getirmeye çalışıyordum
But whatever happens, I’ll be okay
Ama ne olursa olsun,iyi olacağım
‘Cause fortune’s running out of my veins, my veins
Çünkü damarlarımdan ortaya çıkan servetim

You can’t take away the Midas’ touch
Midas’lara dokunarak alıp götüremezsin
So you better make a way for a Greek gold rush
Bu yüzden bir yunan altın hücumu için en iyi yoldur
In El Dorado, your gold
El Dorado (Hayali altın şehir) ‘da altınların
To Colorado can’t be bought or sold
Colorado’dan satın alamazsın ve ya satamazsın

Now, there’s no moral to this story
Şimdi bu hikayede ahlak yok
But I can hear my freedom calling me, calling me
Ama beni çağıran özgürlüğümü duyabilirim,beni çağıran

I don’t care that everybody knows
Herkesin bilmesi umurumda değil
I’m a million dollars in the hole
Delikte bir milyon dolarım var
I don’t care that everybody knows
Herkesin bilmesi umurumda değil
Baby, I don’t even want your gold
Bebeğim altınları istemesen bile
From El Dorado, your gold
El Dorado ‘dan(Hayali altın şehir) altınların
To Colorado can’t be bought or sold
Colorado’dan satın alamazsın ve ya satamazsın

Gold rush
Altına hücum
Gold rush
Altına hücum
Free, I am free
Özgür ben özgürüm