İngilizce Türkçe Sözlük







28 Mart 2021 Pazar

Rag’n’Bone Man – Fall in Love Again (Türkçe Çeviri)

You don’t have to stay till the morning
You can leave without a warning
If you want to
Don’t be scared to hurt my feelings
Or creep out when I’m still sleeping
If you want to

Sabaha kadar kalmak zorunda değilsin
Haber vermeden gidebilirsin
Eğer istiyorsan
Duygularımı incitmekten korkma
Ya da ben uyurken sıvışıp gitmekten
Eğer istiyorsan

Don’t stay too long
I don’t wanna fall in love again
Don’t cross that line
I don’t wanna fall in love again
I don’t wanna fall in love again

Çok uzun kalma
Tekrar aşık olmak istemiyorum
O çizgiyi geçme
Tekrar aşık olmak istemiyorum
Tekrar aşık olmak istemiyorum

I’ll avoid the conversation
Say that I need my space
Not ’cause I want to
I will make some poor excuses
Every time that I get close to you

Muhabbet kurmaktan kaçınırım
Biraz alana ihtiyacım olduğunu söylerim
İstediğimden değil
Bazı saçma mazeretler üretirim
Sana ne zaman yaklaşacak gibi olsam

Don’t stay too long
I don’t wanna fall in love again
Don’t cross that line
I don’t wanna fall in love again

Çok uzun kalma
Tekrar aşık olmak istemiyorum
O çizgiyi geçme
Tekrar aşık olmak istemiyorum
Tekrar aşık olmak istemiyorum

Feels like it’s enough to drive you mad
Oh, but now the silence doesn’t feel so bad
I know I said I’d rather be alone
But I just got used to being on my own

Seni deli etmek için bu yeterli gibi görünüyor
Ama şimdi sessizlik çok da kötü hissettirmiyor
Biliyorum yalnız olmayı tercih edeceğimi söyledim
Ama sadece kendi kendime olmaya alıştım

Don’t stay too long
I don’t wanna fall in love again
Don’t cross that line
I don’t wanna fall in love again
I don’t wanna fall in love again
I don’t wanna fall in lovе again
I don’t wanna fall
I don’t wanna fall in love again

Çok uzun kalma
Tekrar aşık olmak istemiyorum
O çizgiyi geçme
Tekrar aşık olmak istemiyorum
Tekrar aşık olmak istemiyorum
Tekrar aşık olmak istemiyorum
Düşmek istemiyorum
Tekrar aşık olmak istemiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder