İngilizce Türkçe Sözlük







31 Mart 2021 Çarşamba

Jakob Ogawa – You’ll Be on My Mind (Türkçe Çeviri)

So quiet I can’t define
What’s swimming inside my mind
I’ve been here before my darling
No worries when I’m with you
No raindrops within my view
I’ve been here before my darling

O kadar sessiz ki tanımlayamıyorum
Zihnimde ne yüzdüğünü
Sevgilim, daha önce de buradaydım
Seninleyken endişem yok
Görüşümde yağmur damlası yok
Sevgilim, daha önce de buradaydım

And now that you’re mine
I’ll be there on time
You’ll be on my mind

Ve şimdi benim olduğuna göre
Zamanında orada olacağım
Aklımda sen olacaksın

Still dancing with my sweetest heart
Romancing in a distant park
We’ve been here before my darling

Hala tatlı kalbimle dans ediyorum
Uzak bir parkta romantik anlar yaşıyorum
Sevgilim, daha önce de buradaydık

And now that you’re mine
I’ll be there on time
You’ll be on my mind

Ve şimdi benim olduğuna göre
Zamanında orada olacağım
Aklımda sen olacaksın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder