İngilizce Türkçe Sözlük







30 Mart 2021 Salı

Dom La Nena – Batuque (Jeremy Sole & Atropolis Remix) İspanyolca Sözleri Türkçe Anlamları

Na minha pele, minha cor
– Tenimde, rengimde
No meu sorriso, nasce flor
– Gülümsememde bir çiçek doğdu
Minha alma estáa no teu tambor
– Ruhum davulunda
Ao lonje vibro ao teu fervor
– İçin lonje vibro için senin şevk

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Meu sangue corre nos teus rios
– Kanım senin nehirlerinde akıyor.
Meu suor seca no teu ar
– Terimim havada kurur
Meu canto é feito pra ti
– Köşem senin için yaratıldı.
Como os peixes são feitos pro mar
– Deniz için balık nasıl yapılır

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor
No ritmo da canção
– Şarkının ritminde

Batuque brasileiro
– Brezilya Batuque
Na roda de pandeiro
– TEF tekerlek üzerinde
Bate meu coração
– Kalbim atıyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder