İngilizce Türkçe Sözlük







31 Mart 2021 Çarşamba

Tove Lo – Over (Türkçe Çeviri)

Stay up until dawn
I can’t go home again now
After tonight
Seems like I’m out of your life
Apologize
No, it won’t make it better
What can I say?
It’s all too late

Sabaha kadar uyanığım
Şimdi tekrar eve gidemem
Bu akşamdan sonra
Senin hayatından çıkmışım gibi görünüyor
Özür dilemek
Hayır, daha iyi hale getirmeyecek
Ne söyleyebilirim?
Hepsi için çok geç

Tell me, is this the part when
When we part ways forever
Tell me, is this the part when
Part when we are

Söyle bana eğer bu
Sonsuza kadar ayrıldığımız bölümse
Söyle bana bu bizim
Bu bizim bittiğimiz bölümse

O-O-O-Over
Wish I was, wish I was
So-so-so-sober
Guess we are, guess we are
Fighting all this fight
You’re so cold without the love
There is nothing left out of everything we were
O-O-O-Over
Guess we are over

Bitti
Keşke, keşke
Ayık olsaydım
Sanırım biz, sanırım biz
Tüm bu savaşı savaştık
Sen aşk olmadan buz gibisin
Olduğumuz şeyden hiçbir şey kalmadı
Bitti
Sanırım biz bittik

Walk through the door
You see that I’ve been crying
Head hanging low
You say “where the fuck have you been?”
Should I deny
And maybe dodge this bullet
You read my mind
I just can’t lie.

Kapıdan yürüyorum
Ağladığımı görüyorsun
Başım aşağıda
“Hangi cehennemdeydin?” diyorsun
İnkar etmeli miyim
Ve belki bu kurşundan kaçabilirim
Zihnimi okudun
Ben yalan söyleyemem

Tell me, is this the part when
When we part ways forever
Tell me, is this the part when
Part when we are

Söyle bana eğer bu
Sonsuza kadar ayrıldığımız bölümse
Söyle bana bu bizim
Bu bizim bittiğimiz bölümse

O-O-O-Over
Wish I was, wish I was
So-so-so-sober
Guess we are, guess we are
Fighting all this fight
You’re so cold without the love
There is nothing left out of everything we were
O-O-O-Over
Guess we are over

Bitti
Keşke, keşke
Ayık olsaydım
Sanırım biz, sanırım biz
Tüm bu savaşı savaştık
Sen aşk olmadan buz gibisin
Olduğumuz şeyden hiçbir şey kalmadı
Bitti
Sanırım biz bittik

I can tell that you know when it kills you
What you need me to say’s gonna hurt you
Wanna run, but I stay ’cause I have to
Have to tell you

Seni ne zaman öldürdüğünü bildiğini söyleyebilirim
Söylememe ihtiyacın olan şey seni incitecek
Koşmak istiyorum ama kalıyorum çünkü mecburum
Sana söylemek zorundayım

And I know that you’re so gonna hate me
If you did what I did, I would hate you too
I would hate you too
And we are

Ve benden çok nefret edeceğini biliyorum
Benim yaptığımı yaparsan ben de senden nefret ederim
Bende senden nefret ederdim
Ve biz

Over, over
Wish I was, wish I was
So-so-so-sober
Guess we are, guess we are
Fighting all this fight
You’re so cold without the love
There is nothing left out of everything we were
O-O-O-Over
Guess we are over

Bittik, bittik
Keşke, keşke
Ayık olsaydım
Sanırım biz, sanırım biz
Tüm bu savaşı savaştık
Sen aşk olmadan buz gibisin
Olduğumuz şeyden hiçbir şey kalmadı
Bitti
Sanırım biz bittik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder