İngilizce Türkçe Sözlük







26 Mart 2021 Cuma

SATV Music – Finish Line ( Türkçe Çeviri )

 It's so
 No way to the finish line
 Got a hard road ahead
 Anybody gonna stand in my ways
 Gonna wish they were dead

 Bu yüzden
 Bitiş çizgisine ulaşmanın yolu yok
 İleride zor bir yol var
 Yoluma çıkan herhangi biri
 Ölmeyi dileyecekler

 'Cause I won't take knocks and there aren't any locks
 Gonna keep me from this door
 Won't be shut out anymore

 Çünkü kapıyı çalmayacağım ve kilit yok
 Beni bu kapıdan uzak tutacak
 Artık kapatılmayacak

 I'm gonna light like fire
 I'm coming down like rain
 I'm gonna break down barriers
 I'm gonna play through the pain
 I'm gonna rise like the phoenix
 I'm gonna fight through the flame
 Devil wan' drag me down
 'Cause I'm done, I'm all done playin' games

 Ateş gibi yanacağım
 Yağmur gibi geleceğim
 Bariyerleri yıkacağım
 Acıyla oynayacağım
 Anka kuşu gibi yükseleceğim
 Ateşin içinde savaşacağım
 Şeytan beni aşağıya sürükleyecek
 Çünkü ben bittim, oyun oynamayı tamamen bitirdim

 I don't know when the trouble be done
 And the way isn't clear
 I'm gonna stand against what I know's wrong
 Gotta face all my fears

 Sorun ne zaman bitecek bilmiyorum
 Ve yol net değil
 Yanlış olduğunu bildiğim şeye karşı duracağım
 Bütün korkularımla yüzleşeceğim

 I won't take knocks and there aren't any locks
 Gonna keep me from this door

 Won't be shut out anymore
 Kapıyı çalmayacağım ve kilit yok
 Beni bu kapıdan uzak tutacak
 Artık kapatılmayacak
  
 I'm gonna light like fire
 I'm coming down like rain
 I'm gonna break down barriers
 I'm gonna play through the pain
 I'm gonna rise like the phoenix
 I'm gonna fight through the flame
 Devil wan' drag me down
 'Cause I'm done, I'm all done playin' games
  
 Ateş gibi yanacağım
 Yağmur gibi geleceğim
 Bariyerleri yıkacağım
 Acıyla oynayacağım
 Anka kuşu gibi yükseleceğim
 Ateşin içinde savaşacağım
 Şeytan beni aşağıya sürükleyecek
 Çünkü ben bittim, oyun oynamayı tamamen bitirdim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder