İngilizce Türkçe Sözlük







23 Mart 2021 Salı

Fazıl Say Feat. Cem Adrian, Güvenç Dağüstün, Burcu Uyar & Selva Erdener – İnsan İnsan Şarkı Sözleri

İnsan insan derler idi
İnsan nedir şimdi bildim
Can, can deyu söylerlerdi
Ben can nedir şimdi bildim

Muhyiddin der hak kadir
Görünür herşeyde hazir
Ayan nedir, pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim

İnsan insan derler idi
İnsan nedir şimdi bildim
Can, can deyu söylerlerdi
Ben can nedir şimdi bildim

Muhyiddin der hak kadir
Görünür her şeyde hazir
Ayan nedir, pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim

Kendisinde buldu bulan
Bulmadı tarşada kalan
Canların kalbinde olan
İnanç nedir şimdi bildim

Muhyiddin der hak kadir
Görünür her şeyde hazir
Ayan nedir, pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim

İnsan insan derler idi
İnsan nedir şimdi bildim
Can, can deyu söylerlerdi
Ben can nedir şimdi bildim

Muhyiddin der hak kadir
Görünür her şeyde hazir
Ayan nedir, pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim

Kendisinde buldu bulan
Bulmadı taşrada kalan

Canların kalbinde olan
İnanç nedir şimdi bildim

Muhyiddin der hak kadir
Görünür her şeyde hazir
Ayan nedir, pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim

İnsan insan derler idi
İnsan nedir şimdi bildim
Can, can deyu söylerlerdi
Ben can nedir şimdi bildim

Muhyiddin der hak kadir
Görünür her şeyde hazir
Ayan nedir, pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim

Kendisinde buldu bulan
Bulmadı taşrada kalan
Canların kalbinde olan
İnanç nedir şimdi bildim

Muhyiddin der hak kadir
Görünür her şeyde hazir
Ayan nedir, pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim

İnsan, insan derler idi
İnsan nedir şimdi bildim
Can, can deyu söylerlerdi
Ben can nedir şimdi bildim

Muhyiddin der hak kadir
Görünür herşeyde hazir
Ayan nedir, pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim

Kendisinde buldu bulan
Bulmadı taşrada kalan

Canların kalbinde olan
İnanç nedir şimdi bildim
Ayan nedir, pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder