İngilizce Türkçe Sözlük







24 Mayıs 2012 Perşembe

Britney Spears Do Somethin' Türkçe şarkı çeviri

Britney Do Somethin' Türkçe şarkı çeviri Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Do Somethin' hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.
 

 

 

 


do you feel this?
~bunu hissediyor musun ?
i know you feel this ?
~bunu hissettiğini biliyorum?
are you ready?
~hazır mısın?
i don't think so…
~sanmıyorum…

somebody give me my truck,
~birisi kamyonumu versin,
so i can ride on the clouds.
~ki bulutların üstünde gezebileyim.
so i can turn up the bass like...
~ki bassı böyle açabileyim...
somebody pass my guitar,
~birisi gitarımı uzatsın,
so i can look like a star.
~ki bir star gibi gözükebileyim.
and spend this cash like...
~ve parayı böyle harcayayım…

what you gonna do when the croud goes ayo?!
~kalabalık coştuğunda ne yapacaksın?
why you standing on the wall?
~neden duvarın dibinde duruyorsun
music starting everywhere
~müzik her yerde başlıyor
so why dont you just move along?
~bu yüzden neden hareket etmiyorsun?

--Nakarat--

i see you looking at me
~bana baktığını görüyorum
like i'm some kind of freak
~sanki bir ucubeymişim gibi
get up out of your seat
~kalk oturduğun yerden
why dont you do somethin'?
~neden bir şeyler yapmıyorsun?
i see you looking at me
~bana baktığını görüyorum
like i got what you need
~ihtiyacın olana sahipmişim gibi
get up out of your seat
~kalk oturduğun yerden
why dont you do somethin'?
~neden bir şeyler yapmıyorsun?

now you all in my grill
~şimdi hepiniz tavamın içindesiniz
cause i say what i feel
~çünkü ne hissedersem söylerim
only rock to what's real
~sadece gerçek olanı sars

baby bump bump
~bebek vur vur

but i can't do that with you
~ama bunu seninle yapamam
only be here with my crew
~sadece burada ekibimle ol
i can roll if you can
~eğer yuvarlanabilirsen,yuvarlayabilirim

don't be a punk punk
~s*ktirib*ktan olma

what you gonna do when the croud goes eoh?
~kalabalık coştuğunda ne yapacaksın?
why you standing on the wall?
~neden duvarın dibinde duruyorsun
music starting everywhere
~müzik her yerde başlıyor
so why don't you just move along?
~bu yüzden neden hareket etmiyorsun?

i see you looking at me
~bana baktığını görüyorum
like i'm some kind of freak
~sanki bir ucubeymişim gibi
get up out of your seat
~kalk oturduğun yerden
why don't you do somethin'?
~neden bir şeyler yapmıyorsun?
i see you looking at me
~bana baktığını görüyorum
like i got what you need
~ihtiyacın olana sahipmişim gibi
get up out of your seat
~kalk oturduğun yerden
why don't you do somethin'?
~neden bir şeyler yapmıyorsun?

i see you looking at me
~bana baktığını görüyorum
like i'm some kind of freak
~sanki bir ucubeymişim gibi
get up out of your seat
~kalk oturduğun yerden
why don't you do somethin'?
~neden bir şeyler yapmıyorsun?

na nananana nana
uh uh!
na nananananananana

i see you lookin' over here
~bu tarafa baktığını görüyorum
can't you tell i'm having fun
~ben eylenmekteyken ayırt edemiyor musun?
if you know it like i know
~eğer benim bildiğim gibi bilseydin
you would stop starrin' at us
~bize bakmayı bırakır
and get your own space
~ve kendi yerini alırdın
and do somethin' !!!
~ve bir şeyler yapardın !!!

i see you looking at me
~bana baktığını görüyorum
like i'm some kind of freak
~sanki bir ucubeymişim gibi
get up out of your seat
~kalk oturduğun yerden
why don't you do somethin'?
~neden bir şeyler yapmıyorsun?
i see you looking at me
~bana baktığını görüyorum
like i got what you need
~ihtiyacın olana sahipmişim gibi
get up out of your seat
~kalk oturduğun yerden
why don't you do somethin'?
~neden bir şeyler yapmıyorsun?

i see you looking at me
~bana baktığını görüyorum
like ı'm some kind of freak
~sanki bir ucubeymişim gibi
get up out of your seat
~kalk oturduğun yerden
why don't you do somethin'?!
~neden bir şeyler yapmıyorsun?!

fuck you!!!
~s.... seni!!!

do somethin' !!!
~bir şeyler yap !!!

why don't you do somethin'?!
~neden bir şeyler yapmıyorsun?!
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=0V38hAK0C_g]
Do Somethin' türkçesi, Do Somethin' çeviri, Do Somethin' Türkçesi, Do Somethin' türkçe çevirisi, Do Somethin' şarkısının çevirisi, Do Somethin' şarkı çevirisi, Do Somethin' şarkı sözü, Do Somethin' şarkı sözü çevirisi, Do Somethin' video klibi, Do Somethin' klip izle, Do Somethin' cümle çevirisi, Do Somethin' canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder