İngilizce Türkçe Sözlük







27 Mayıs 2012 Pazar

Britney Spears I Run Away Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears I Run Away Türkçe şarkı çeviri Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan I Run Away hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


You took your love away too fast
aşkını çok erken uzaklaştırdın

Left no chance to say look back
arkana bak diyecek zaman bırakmadın

Now I know the truth, it makes it easier
şimdi doğruyu biliyorum, bu kolaylaştırıyor

Maybe when time goes by I'll understand
belki zaman geçtikçe anlarım

Nakarat:

[ Let's pretend that I've moved on
hayatıma devam etmişim gibi yapalım

Then I'll tell myself that life goes on without you
o zaman kendime hayatın sensiz devam ettiğini söyleyeceğim

Open my eyes, look deep inside
gözlerimi açıp derinlere bakıyorum

I run away, I run away, I run away
kaçıyorum, kaçıyorum,kaçıyorum ]

You threw it all away, so blind
herşeyi ziyan ettin, çok anlayışsızca

Pushed me far from you, in your life
beni senden, hayatından uzağa ittin

Now I know the tears won't relieve the loneliness
şimdi biliyorum gözyaşları yalnızlığı hafifletmeyecek

Maybe when time goes by, I'll understand
belki zaman geçtikçe anlayacağım

Nakarat
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=nJ-aT4OdNmg]
I Run Away türkçesi, I Run Away çeviri, I Run Away Türkçesi, I Run Away türkçe çevirisi, I Run Away şarkısının çevirisi, I Run Away şarkı çevirisi, I Run Away şarkı sözü, I Run Away şarkı sözü çevirisi, I Run Away video klibi, I Run Away klip izle, I Run Away cümle çevirisi, I Run Away canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder