İngilizce Türkçe Sözlük







30 Mayıs 2012 Çarşamba

Britney Spears Piece Of My Heart Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears Piece Of My Heart Türkçe şarkı çeviri Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Piece Of My Heart hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


I just cannot go on this
sadece böyle devam edemiyorum
I dont want it to last forever
bunun sonsuza kadar devam etmesini istemiyorum
Got a feeling from your sweet kiss
tatlı öpmenden bir hisim var
I don´t want us to stay together
birlikte kalmamızı istemiyorum

And you think
ve düşünürsün
I need you
sana ihtiyacım var
But you got it wrong babe
yanlış anlamışsın bebeğim
And I know
bilirsin
You want me
beni istiyorsun
To stay here forever
burda sonsuza kadar kalmamı
(but you are so wrong)
fakat çok yanlışsın

You took a piece of my heart
kalbimin bir parçasını aldın
You took a piece of me, to keep me safe
benim bir parçamı aldın,beni güvende tutmak için
You took a piece of my heart
kalbimin bir parçasını aldın
Now I want it back
şimdi onu geri istiyorum
So give it back to me
yani onu bana geri ver

Now you just have to let me go
şimdi sadece gitmeme izin vermelisin
Give me back what belongs to me now
bana sahip olanları ver şimdi
Cause I just have to let you know
sadece senin bilmeni sağlamalıyım
It´s all over for us now baby
şimdilik bitti bebeğim

But I know
biliyorum
You want me
beni istiyorsun
To stay here forever
birde sonsuza kadar kalmak için
And you think I need you
ve benim sana ihtiyacım olduğunu düşünüyorsun
But you got it wrong babe
fakat yanlışsın bebeğim
(Oh, so wrong)
çok yanlış

You took a piece of my heart...
kalbimin bir paçasını aldın...
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=LzjPtqFo1SY]
Piece Of My Heart türkçesi, Piece Of My Heart çeviri, Piece Of My Heart Türkçesi, Piece Of My Heart türkçe çevirisi, Piece Of My Heart şarkısının çevirisi, Piece Of My Heart şarkı çevirisi, Piece Of My Heart şarkı sözü, Piece Of My Heart şarkı sözü çevirisi, Piece Of My Heart video klibi, Piece Of My Heart klip izle, Piece Of My Heart cümle çevirisi, Piece Of My Heart canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder