İngilizce Türkçe Sözlük







30 Mayıs 2012 Çarşamba

Britney Spears Outrageous Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears Outrageous Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Outrageous hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


Outrageous
Ahlaksız

When I move my body
Vücudumu hareket ettirdiğimde

Outrageous
Ahlaksız

When I'm at a party
Ben partideyken

Outrageous
Ahlaksız

In my sexy jeans
Seksi jeanlerimin içinde

Outrageous
Ahlaksız

When I'm on the scene
Ben sahnedeyken

Outrageous
Ahlaksız

My sex drive
Cinselliğim

Outrageous
Ahlaksız

My shoppin' spree
Alışveriş alemim

Outrageous
Ahlaksız

We on a world tour
Dünya turundayız

Outrageous
Ahlaksız

Let's be it, girl
Hadi kızım,öyle olalım

Outrageous
Ahlaksız

Sexy as I wanna be
Olmak istediğim gibi seksi

Got these fellas chasin' me
Bu adamlar beni kovalıyor

It's 'bout time I hit the streets
Caddelere ulaşıyorum

All my girls still feelin' me
Tüm kızlarım hala beni hissediyor

B girl ain't lost the beat
B kızım ritmi kaybetmiyor

Jumped over drama and I landed on my feet
Sahneden atladım yere bastım

Gotta keep goin'
Gitmeye devam etmeliyim

No stoppin' me
Beni durdurmayın

And if you don't like it, then
Ve bunu sevmiyorsanız o zaman..

La la la la la la la

We are over here
İşte buradayız

Comin' to ya like a world premiere
Dünya galasına gelmiş gibi

Trench coat and my underwear
Ceketlerinizi siper alın ve iç çamaşırlarımı

Let's go with this freak show
Hadi bu acaip şova gidelim

It's outrageous
Bu ahlaksız

When I move my body
Vücudumu hareket ettirdiğimde

Outrageous
Ahlaksız

When I'm at a party
Ben partideken

Outrageous
Ahlaksız

In my sexy jeans
Seksi jeanlerimin içinde

Outrageous
Aklaksız

When I'm on the scene
Ben sahnedeyken

Outrageous
Ahlaksız

My sex drive
Cinselliğim

Outrageous
Ahlaksız

My shoppin' spree
Alışveriş alemim

Outrageous
Ahlaksız

We on a world tour
DÜnya turundayız

Outrageous
Ahlaksız

Let's be it, girl
Hadi böyle olalım kızım

Outrageous
Ahlaksız

I'm about to bring the heat
Isınmakla ilgiliyim

Lockin' down the industry
Çalışmayı kilitliyorum

All dressed up and glamorous
Herkes giyinmiş ve göz alıcı

Red carpet and cameras
Kırmızı halı ve fotoğraflar

Take trips around the globe
Dünyanın her yerine geziler yap

Keeps on my Jeeps so nobody knows
Kimsenin bilmediği ciplerim devam eder (?)

So hot, gotcha coming out ya clothes
Çok sıcak,kıyafetlerini çıkarmalı mısın

I'm about to give ya the
Şununla ilgiliyim...

La la la la la la la

We are over here
İşte buradayız

Coming to ya like a world premiere
Dünya galasına gelmiş gibi

Trench coat and my underwear
Ceketleri siper alın ve iç çamaşırımı

Let's go with this freak show
Hadi bu acaip şova gidelim

I just wanna be happy
Sadece mutlu olmak istiyorum

In a place where love is free
Aşkın serbest olduğu bir yerde

Can you take me there
Beni oraya götürürmüsün?

Somebody, ooh
Birileri,ohh

And when you mention my name
Ve benim ismimi söylediğinde

Make sure you know the truth, yeah
Eminimki gerçeği biliyorsun

Until I vow to keep it forever
Bunu sonsuza kadar sürdüreceğime yemin ettiğim ana kadar

Outrageous
Ahlaksız

When I move my body
Vücudumu hareket ettirdiğimde

Outrageous
Ahlaksız

When I'm at a party
Ben partideyken

Outrageous
Ahlaksız

In my sexy jeans
Seksi jeanlerimin içinde

Outrageous
Ahlaksız

When I'm on the scene
Ben sahnedeyken

Outrageous
Ahlaksız

My sex drive
Cinselliğim

Outrageous
Ahlaksız

My shopping spree
Alışveriş alemim

Outrageous
Ahlaksız

We on a world tour
Dünya turundayız

Outrageous
Ahlaksız

Just be it, girl
Sadece öyle ol kızım
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=sWBKCzzNEeo]
Outrageous türkçesi, Outrageous çeviri, Outrageous Türkçesi, Outrageous türkçe çevirisi, Outrageous şarkısının çevirisi, Outrageous şarkı çevirisi, Outrageous şarkı sözü, Outrageous şarkı sözü çevirisi, Outrageous video klibi, Outrageous klip izle, Outrageous cümle çevirisi, Outrageous canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder