İngilizce Türkçe Sözlük







29 Mayıs 2012 Salı

Britney Spears One Kiss From You Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears One Kiss From You Türkçe şarkı çeviri Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan One Kiss From You hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


I'm dreaming of one kiss from you
Senden bir öpücük hayal ediyorum

A love long and true
Uzun ve gerçek bir sevgi

We'll go on and on and�
Biz, durmadan gideceğiz

I don't wanna hear that I'm too young
To know it's love that makes me feel this way
Bu sevgiyi hissetmek için çok genç olduğumu duymak istemiyorum

'Cause I don't have to feel the heat of the sun
to know it's shining on me every day
Çünkü onu tanımak için güneşi hergün hissetmiyorum

When it's warm outside
Dışarıyı ısıttığı zaman

And the look in your eyes
Gözlerindeki bakışta

Is longing to show me the way
Bunu görmek çok sürüyor

I don't want to wait
Beklemek istemiyorum

CHORUS:
Just one kiss from you, and suddenly
Sadece senden bir öpücük ve aniden

I see the road laid out in front of me
Bu yolu göruyorum

You give me strength, you give me hope
Bana guc veriyorsun ümit veriyorsun

And when you hold me in your arms
Ve kollarında beni tutunca

You make me whole
beni tamamlarsın

And I don't know just what I would do
Ve ne yapacağımı bilmiyorum

Without one kiss from you
Senden bir öpücük olmadan

I don't wanna hear my time will come
Zamanımın geldiğini duymak istemiyorum

When it feels like it's already here
Burada olduğunu hissettiğim zaman

We should learn to walk before we run
Koşmak için yürümeyi öğrenmeliyiz

But why go anywhere when you're so near
Neden sen çok yakınken gideyim

'Cause when I reach out to you
Çünkü senden uzaklaştığım zaman

So sad and confused
çok üzgün ve şaşkınım

And feeling like I could cry
Ve Ağladığımı hissediyorum

You dry my eyes
Gözlerimi siliyorsun

Repeat CHORUS

I'm dreaming of one kiss from you
Senden bir öpücük hayal ediyorum

A love long and true
Uzun ve gerçek bir sevgi

We'll go on and on and�
Biz, durmadan gideceğiz ve

I'm looking for one kiss goodnight
To last all my life
On and on and�
Yaşamıma devam etmek için iyi geceler öpücüğü arıyorum

Repeat CHORUS

I'm looking for one kiss goodnight
To last all my life
Yaşamıma devam etmek için iyi geceler öpücüğü arıyorum
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=xcGG7Vj-dSU]
One Kiss From You türkçesi, One Kiss From You çeviri, One Kiss From You Türkçesi, One Kiss From You türkçe çevirisi, One Kiss From You şarkısının çevirisi, One Kiss From You şarkı çevirisi, One Kiss From You şarkı sözü, One Kiss From You şarkı sözü çevirisi, One Kiss From You video klibi, One Kiss From You klip izle, One Kiss From You cümle çevirisi, One Kiss From You canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder