İngilizce Türkçe Sözlük







22 Mayıs 2012 Salı

Lady GaGa Wonderful Türkçe şarkı çeviri

Lady GaGa Wonderful Türkçe şarkı çeviri

Lady GaGa’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan Wonderful hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


if i fell in love you,
sana aşık olursam
would you understand me dear,
beni anlarmısın sevgilim
love is weird.
aşk gariptir
i coloured you a valentine,
seni sevgililer gününe boyadım
struggled just to stay inside the lines,
çizgilerin içinde kalmak için mücadele ettim
i loose my mind.
aklımı katbettim

i really cant believe
gerçekten inanamıyorum
i lost myself again
yine kendimi kaybettim

looking for something crazy
delice birşey arıyorum
beautiful nothing
hiçbirşey güzel değil

now im talking in circles again
yuvarlaklarda konuşuyorum yeniden
never no baby are you hungry
asla hayır bebeğim aç mısın
oh wonderful cause i am
çünkü ben muhteşemim
wonderful cause i am
çünkü ben muhteşemmim

i wrote a song about your eyes
gözlerin hakkında bir şarkı yazdım
ate a slice of cherry pie,
çilekli kekin bir parçasını yedim
i cried all night.
bütün gece ağladım
on a bench inside the park,
parkın içindeki sandalyede
ill kiss you slowly in the dark,
seni karanlıkta yavaşça öpeceğim
ill never stop.
hiç durmayacağım

i really cant believe
gerçekten inanamıyorum
i lost myself again
yeniden kendimi kaybettim

looking for something crazy
delice birşey arıyorum
beautiful nothing

now im talking in circles again
yuvarlakların içinde konuşuyorum
never no baby are you hungry
asla hayır bebeğim aç mısın
oh wonderful cause i am
çünkü ben muhteşemmim
wonderful cause i am
ben muhteşemim

baby take me for a ride
beni bisiklet sürmeye götür

baby get a little high
bebeğim yüksel biraz
in a place weve never been
hiç gitmediğimiz bir yere
time is nothing but a line
zaman çizgiden başka birşey değildir
we leave everything behind
her şeyi geride bıraktık
it be so wonderful
çok muhteşem olur
wonderful
muhteşem

looking for something crazy
delice bir şey arıyorum

beautiful nothing
hiçbirşey güzel değil
now im talking in circles again
yine yuvarlaklarda konuşuyorum
never no baby are you hungry
asla hayır bebeğim aç mısın

oh wonderful cause i am
çünkü ben muhteşemim
wonderful cause i am
çünkü ben muhteşemim
wonderful i am
ben muhteşemim
you know wonderful i am
muhteşem olduğumu biliyorsun
wonderful i am
ben muhteşemim
wonderful im
ben muhteşemmim
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=nWDmGrfDYzc]
Wonderful türkçesi, Wonderful çeviri, Wonderful Türkçesi, Wonderful türkçe çevirisi, Wonderful şarkısının çevirisi, Wonderful şarkı çevirisi, Wonderful şarkı sözü, Wonderful şarkı sözü çevirisi, Wonderful video klibi, Wonderful klip izle, Wonderful cümle çevirisi, Wonderful canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder