İngilizce Türkçe Sözlük







31 Mayıs 2012 Perşembe

Britney Spears She'll Never Be Me Türkçe şarkı çeviri

Britney Spears She'll Never Be Me Türkçe şarkı çeviri Britney Spears’nın seslendirdiği İngilizce şarkı olan She'll Never Be Me hem şarkı sözünü hemde Türkçe çeviri yapılmış halini bulabilir şarkıyıda dinleyebilirsiniz.

 

 

 

 

 


You know I'm one of a kind;
Benim iyi kalpli biri olduğumu biliyorsun

Boy what's this I see,
Çocuk bu gördüğüm nedir

This girl she looks just like me,
O kız sadece ben gibi gözüküyor

Blond hair and dressed to a T,
Saçlar sarışın ve giyinişi E.T

You tell me how can this be,
Bana ''Bu nasıl olur?'' diye soruyorsun

If she knew I was the one,
O benim tek olduğumu bilmeliydi

Who used to turn you on,
Etrafında kimin döndüğünüde

Yeah,
Evet

But you don't want to talk about it
Ama bundan konuşmak istemiyorsun

When you think you can find
Bulacağını düşündüğün zaman

Someone to fill my shoes
Ayakkabılarını doldurmak için birini

And you ask yourself why
Kendi kendine neden diye soruyorsun

That she can't do the thing I do
O benim yaptığım şeyi yapamaz

And you can't deny
Ve sen inkar edemezsin

That everywhere you go
Gittiğin heryerde

You see my face and my name
Yüzümü ve ismimi görüyorsun

And it eats you up inside
Ve içini yiyorsun

CHORUS
You know I'm one of a kind
Benim iyi kalpli biri olduğumu biliyorsun

There'll never be another me
Asla benden başka bir tane daha olmayacak

Can't get me out of your mind
Aklından beni çıkaramıyorsun

You're lost in your own fantasy
Fantezinden kayboluyorsun

And when you look in my eyes
Ve gözlerimin içine baktığında

Is it hard for you to realize
Farkına varmak zor mudur

She'll never be me
O asla ben olamaz

Why can't you see it girl
Neden bu kızı görmezsin

Got no identity
Kimliği olmayan

Whenever he's touching you
Her zaman sana dokunuyor

Blonde hair and dressed to a T
Sarışın saç ve giyiniş E.T

You tell me "How can this be?"
Bana ''Bu nasıl olur?'' diye soruyorsun

Does she know I was the one
O benim tek olduğumu bilmeliydi

Who use to turn you on, yeah
Etrafında kimin döndüğünüde
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=95NSPUqZbmQ]
She'll Never Be Me türkçesi, She'll Never Be Me çeviri, She'll Never Be Me Türkçesi, She'll Never Be Me türkçe çevirisi, She'll Never Be Me şarkısının çevirisi, She'll Never Be Me şarkı çevirisi, She'll Never Be Me şarkı sözü, She'll Never Be Me şarkı sözü çevirisi, She'll Never Be Me video klibi, She'll Never Be Me klip izle, She'll Never Be Me cümle çevirisi, She'll Never Be Me canlı performans

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder